Top LeaderBoard

יום חמישי, 2 באפריל 2015


Led Zeppelin – Dazed And Confused.


לד זפלין (*צפלין עופרת) המום ומבולבל.




Been dazed and confused for so long it's not true,

הייתי המום ומבולבל כל כך הרבה זמן זה לא אמיתי,

Wanted a woman, never bargained for you.

רציתי אישה,מעולם לא חשבתי עלייך.
 
Lots of people talking, few of them know;

הרבה אנשים מדברים, בודדים יודעים;

Soul of a woman was created below, yeah.

נישמתה של אישה נוצרה למטה, כן.




You hurt and abuse, tellin' all of your lies;

את פוגעת ומנצלת, מספרת את כל שקרייך;

Run 'round sweet baby, Lord, how they hypnotize.

לכי מתוקה, אלוהים, איך הם מהפנטים.

Sweet little baby I don't know where you been,

מתוקה איני יודע היכן היית,

Gonna love you baby, here I come again.

אוהב אותך מותק, הנה אני בא שוב.



Every day I work so hard, bringin' home my hard earned pay;

כל יום אני עובד כל כך קשה, מביא הביתה את כספי הדל;

Try to love you baby but you push me away.

מנסה לאהוב אותך מותק אך את דוחה אותי.
 
Don't know where you're going, all I know just where you been;

איני יודע לאן את הולכת, כל שאני יודע זה היכן היית;

Sweet little baby I want you again.

מתוקה אני רוצה אותך שוב.

Ahh, ahh, ahh;

אה, אה, אה;

Ahh, ahh, ahh.

אה, אה, אה.

Ahh, ahh, ahh;

אה, אה, אה;

Ahh, ahh, ahh, ahh, ahh;

אה, אה, אה, אה, אה;

Ahh, ahh, ahh, ahh, ahh.

אה, אה, אה, אה, אה.



Oh yeah, all right, all right.

הו כן, כן, כן.



I don't like when you're mystifyin' me,

אני לא אוהב כשאת משגעת אותי,

Oh, don't leave me so confused now.

הו, אל תעזבי אותי כל כך מבולבל עכשיו.


Oh baby.

הו מותק.

  


Been dazed and confused for so long it's not true,

הייתי המום ומבולבל כל כך הרבה זמן זה לא אמיתי,

One little woman, never bargained for you.

אישה אחת קטנה, מעולם לא חיפשתי אותך.

Take it easy baby, let them say what they will;

קחי את זה בקלות מותק, תני להם לומר מה שירצו;

Tongue wag so much when I send you the bill;

פתחת את הפה כששלחתי לך את החשבון.

Oh yeah, all right.

הו כן, כן.


oh oh oh...

הו, הו, הו...


*צפלין – ספינת אוויר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה