Top LeaderBoard

יום ראשון, 12 באפריל 2015


Queen – Bohemian Rhapsody.

קווין (מלכה) – רפסודיה בוהמית.




Is this the real life?

האם אלה החיים האמיתיים?

Is this just fantasy?

האם זו רק אשלייה?

Caught in a landslide,

ניסחף במפולת,

No escape from reality.

לא יכול לברוח מהמציאות.

Open your eyes,

פקח את עינייך,

Look up to the skies and see.

הבט לשמיים וראה.

I'm just a poor boy, I need no sympathy;

אני רק נער מסכן, איני צריך שום סימפטיה;

Because I'm easy come, easy go;

כי אני לוקח בקלות;

A little high, little low.

קצת למעלה, קצת למטה.

Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me.

לאן שהרוח נושבת, לא ממש משנה לי, לי.



Mama, just killed a man;

אמא, רק הרגה איש;

Put a gun against his head;

הצמידה אקדח לראשו;

Pulled my trigger, now he's dead.

לחצה על ההדק שלי, עכשיו הוא מת.

Mama, life had just begun;

אמא, החיים רק החלו;

But now I've gone and thrown it all away.

אך עכשיו כבר זרקתי אותם לעזעזאל.

Mama, ooo;

אמא, הווו;

Didn't mean to make you cry;

לא התכוונתי לגרום לך לבכות;

If I'm not back again this time tomorrow;

אם אני לא חוזר שוב בשעה הזו מחר;

Carry on, carry on, as if nothing really matters.

המשיכי, המשיכי, כאילו כלום לא באמת חשוב.



Too late, my time has come;

מאוחר מידי, זמני הגיע;

Sends shivers down my spine;

מעביר צמרמורת בחוט השידרה שלי;

Body's aching all the time.

הגוף כואב כל הזמן.

Goodbye everybody I've got to go,

שלום כולם אני חייב ללכת,

Gotta leave you all behind and face the truth.

צריך להשאיר את כולכם מאחור ולהתמודד עם המציאות.

Mama, ooo (anyway the wind blows);

אמא, הוו (לאן שהרוח נושבת);

I don't want to die;

איני רוצה למות;

I sometimes wish I'd never been born at all.

אני לפעמים מקווה שלא הייתי נולד בכלל.



I see a little silhouetto of a man,

אני רואה צללית קטנה של אדם,

Scaramouch, scaramouch will you do the fandango.

ליצן, ליצן האם תרקוד את הפנדנגו.

Thunderbolt and lightning very very frightening me;

 חזיז וברק מאוד מאוד מפחיד אותי;

Gallileo, Gallileo;

גלילאו, גלילאו;

Gallileo, Gallileo;

גלילאו, גלילאו;

Gallileo Figaro – magnifico.

גלילאו ספר - דגול.



But I'm just a poor boy nobody loves me,

אך אני רק נער מסכן אף אחד לא אוהב אותי,

He's just a poor boy from a poor family;

הוא רק נער מסכן ממשפחה ענייה;

Spare him his life from this monstrosity.

חוסו על חייו מהרישעות הזו.

Easy come easy go will you let me go?

בא בקלות הולך בקלות האם תיתנו לי ללכת?

Bismillah! No, we will not let you go - let him go;

בשם אללה! לא, לא ניתן לך ללכת – תנו לו ללכת;

Bismillah! We will not let you go - let him go.

בשם אללה! לא ניתן לך ללכת – תנו לו ללכת.

Bismillah! We will not let you go, let me go;

בשם אללה! לא ניתן לך ללכת, תנו לי ללכת;

Will not let you go let me go (never).

לא ניתן לך ללכת, תנו לי ללכת (לעולם).

Never let you go let me go,

לעולם לא ניתן לך ללכת,

Never let me go ooo;

לעולם תנו לי ללכת הווו;

No, no, no, no, no, no, no.

לא, לא, לא, לא, לא, לא, לא.

Oh mama mia, mama mia, mama mia let me go;

הו מאמא מיה, מאמא מיה, מאמא מיה תנו לי ללכת;

Beelzebub has a devil put aside for me;

לבעל זבוב יש שטן שמור בשבילי;

For me;

בשבילי;

For me.

בשבילי.



So you think you can stone me and spit in my eye,

אז אתה חושב שאתה יכול לזרוק עליי אבנים ולירוק בפני,

So you think you can love me and leave me to die.

אז את חושבת שאת יכולה לאהוב אותי ולעזוב אותי למות.

Oh baby, can't do this to me baby;

הו מותק, אינך יכולה לעשות לי את זה מותק;

Just gotta get out, just gotta get right outta here.

פשוט חייב לצאת, פשוט חייב לצאת מיד מכאן.



Ooh, ooh yeah, ooh yeah.

הוו, הוו כן, הוו כן.



Nothing really matters,

כלום לא משנה,

Anyone can see;

כל אחד יכול לראות;

Nothing really matters, nothing really matters to me.

כלום לא באמת משנה, כלום לא באמת משנה לי.



Anyway the wind blows.

לאן שהרוח נושבת.

תגובה 1:

  1. וואווו,,,מרגש ונוקב, מעניין כמה סמן לפני מותו הוא כתב את המילים האלה,,

    השבמחק