Top LeaderBoard

יום שלישי, 21 באפריל 2015


Tina Charles – I Love To Love.

טינה צ'ארלס – אני אוהבת לאהוב.




Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance,

אך אהובי רק אוהב לרקוד,

He wants to dance, He loves to dance, He's got to dance.

הוא רוצה לרקוד, הוא אוהב לרקוד, הוא חייב לרקוד.

Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance.

אך אהובי רק אוהב לרקוד.

Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But there's no time for our romance;

אך אין זמן לאהבתנו;

No no no oh.

לא לא לא הו.




Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance.

אך אהובי רק אוהב לרקוד.



The minute the band begins to swing it,

ברגע שהלהקה מתחילה לנגן,

He's on his feet to dig it;

הוא כבר עומד;

And dance the night away.

ורוקד לתוך הלילה.

Stop I'm spinning like a top,

עצור אני מסתובבת כמו מכסה,
 
We'll dance until we drop;

נרקוד עד שניפול;

But if I had my way.

אך אם זה היה תלוי בי.



Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance;

אך אהובי רק אוהב לרקוד;

He wants to dance, He loves to dance, He's got to dance.

הוא רוצה לרקוד, הוא אוהב לרקוד, הוא חייב לרקוד.

Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance.

אך אהובי רק אוהב לרקוד.

Oh I love to love,

הו אני אוהבת לאהוב,

But he won't give our love a chance;

אך הוא לא ייתן לאהבתנו הזדמנות;

No no no oh.

לא לא לא הו.



Oh I love to love,


הו אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance.

אך אהובי רק אוהב לרקוד.




Stop I'm spinning like a top,

עצור אני מסתובבת כמו מכסה,

We'll dance until we drop;

נירקוד עד שניפול;

But if I had my way.

אך אם זה היה תלוי בי.

Sundown instead of going downtown,

בשקיעה במקום לרדת לעיר,

We'll stay at home and get down;

נישאר בבית ונתחיל;

To what I'm tryin' to say.

עם מה שאני מנסה לומר.




I love to love,
אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance yeah yeah.

אך אהובי רק אוהב לרקוד כן כן.



Ohh.

הוו.



I love to love,

אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance;

אך אהובי רק אוהב לרקוד;

Yes he does.

כן זה מה שהוא אוהב.



Ooh.

הוו.



I love to love,

אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance;

אך אהובי רק אוהב לרקוד;

Yes he does
.

כן זה מה שהוא אוהב.



I love to love,

אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance;

אך אהובי רק אוהב לרקוד;

Yes he does.

כן זה מה שהוא אוהב.



I love to love,

אני אוהבת לאהוב,

But my baby just loves to dance;

אך אהובי רק אוהב לרקוד;

Yes he does...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה