Top LeaderBoard

יום שני, 27 באפריל 2015





U2 – New Year's Day.

יו 2 (גם אתה) – ראש השנה.



Yeah.

כן.



All is quiet on New Year's Day,

הכל שקט בראש השנה,

A world in white gets underway.

עולם בלבן יוצא לדרך.

I want to be with you,

אני רוצה להיות איתך,

Be with you, night and day.

להיות איתך, יום ולילה.

Nothing changes on New Year's Day,

כלום לא משתנה בראש השנה,

On New Year's Day.

בראש השנה.


I will be with you again,

אהיה איתך שוב,

I will be with you again.

אהיה איתך שוב.


Under a blood red sky,

תחת שמיים אדומים כדם,

A crowd has gathered in black and white;

אנשים התקבצו בשחור ולבן.

Arms entwined, the chosen few;

זרועות משולבות, הנבחרים;

The newspapers says, says;

בעיתון כתוב, כתוב;

Say it's true, it's true.

 אמור שזה אמיתי, זה אמיתי.

And we can break through,

ואנו יכולים להצליח,

Though torn in two;

למרות שאנו שבורים;

We can be one.

אנו יכולים להיות מאוחדים.


I, I will begin again;

אני, אני אתחיל שוב;

I, I will begin again.

אני, אני אתחיל שוב.


Oh.

הו.


Oh, oh;

הו, הו;


Oh.

הו.


I will be with you again,

אהיה איתך שוב,

I will be with you again.

אהיה איתך שוב.


I will be with you again,

אהיה איתך שוב,

I will be with you again.

אהיה איתך שוב.


I will be with you again,

אהיה איתך שוב,

I will be with you again.

אהיה איתך שוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה