Top LeaderBoard

יום ראשון, 10 במאי 2015


James Brown – I Feel Good.

ג'יימס בראון – אני מרגיש טוב.




I feel good,

אני מרגיש טוב,

I knew that I would now.

ידעתי שכך ארגיש.

I feel good, I knew that I would now.

אני מרגיש טוב, ידעתי שכך ארגיש.

So good, so good;

כל כך טוב, כל כך טוב;

I've got you.

יש לי אותך.


I feel nice, like sugar and spice;

אני מרגיש נחמד, כמו סוכר וחריף;

I feel nice, like sugar and spice.

אני מרגיש נחמד, כמו סוכר וחריף.

So nice, so nice;

כל כך נחמד, כל כך נחמד;

I got you.

יש לי אותך.


When I hold you in my arms,

כשאני אוחז אותך בזרועותיי,

I know that I can do no wrong.

אני יודע שאיני יכול לעשות כל רע.

And when I hold you in my arms,

וכשאני אוחז אותך בזרועותיי,

My love won't do you no harm.

אהבתי לא תעשה לך כל רע.


And I feel nice, like sugar and spice;

ואני מרגיש נחמד, כמו סוכר וחריף;

I feel nice, like sugar and spice.

אני מרגיש נחמד, כמו סוכר וחריף.

So nice, so nice;

כל כך נחמד, כל כך נחמד;

I got you.

יש לי אותך.


When I hold you in my arms,

כשאני אוחז אותך בזרעותיי,

I know that I can't do no wrong.

אני יודע שאיני יכול לעשות כל רע.

And when I hold you in my arms,

וכשאני אוחז אותך בזרועותיי,

My love can't do me no harm.

אהבתי לא יכולה לעשות לי כל רע.


And I feel nice, like sugar and spice;

ואני מרגיש נחמד, כמו סוכר וחריף;

I feel nice, like sugar and spice.

אני מרגיש נחמד, כמו סוכר וחריף.

So nice, so nice;

כל כך נחמד, כל כך נחמד;

That I got you.

שיש לי אותך.


I feel good,

אני מרגיש טוב,

I knew that I would now.

ידעתי שכך ארגיש.

I feel good, I knew that I would;

אני מרגיש טוב, ידעתי שכך ארגיש;

So good, so good;

כל כך טוב, כל כך טוב;

'Cause I got you.

כי יש לי אותך.


So good, so good;

כל כך טוב, כל כך טוב;

'Cause I got you.

כי יש לי אותך.


So good, so good;

כל כך טוב, כל כך טוב;

'Cause I got you.

כי יש לי אותך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה