Top LeaderBoard

יום שני, 18 במאי 2015



Lionel Richie & Diana Ross – Endless Love.

לינול ריצ'י ודיאנה רוס – אהבה אינסופית.



My love, there's only you in my life;

אהובתי, יש רק אותך בחיי;

The only thing that's bright.

הדבר היחידי שמאיר.


My first love,

אהבתי הראשונה,

You're every breath that I take;

אתה כל נשימה שאני נושמת;

You're every step I make.

אתה כל צעד שאני עושה.


And I, I want to share;

ואני, אני רוצה לחלוק;

All my love with you;

את כל אהבתי איתך;

No one else will do.

אף אחד אחר לא יוכל.


And your eyes, your eyes, your eyes;

ועינייך, עינייך, עינייך;

They tell me how much you care.

אומרות לי כמה איכפת לך.

Ooh yes,

הו כן,

You will always be;

תמיד תהיה;

My endless love.

אהבתי הנצחית.


Two hearts,

שתי לבבות,

Two hearts that beat as one;

שתי לבבות שפועמים כאחד;

Our lives have just begun.

חיינו רק החלו.


Forever (Oh),

לנצח (הו),

I'll hold you close in my arms;

אאחוז אותך קרוב בזרועותיי;

I can't resist your charms.

איני יכולה לעמוד בפניי קסמייך.


And love, oh love;

ואהוב, הו אהובה;

I'll be a fool, for you I'm sure.

אשתטה, בשבילך אני בטוחה.

You know I don't mind (Oh),

אתה יודע שלא איכפת לי (הו),

You know I don't mind.

את יודעת שלא איכפת לי.


'Cause you,

כי אתה,

You mean the world to me (Oh).

אתה העולם בשבילי (הו).

I know I know,

אני יודעת, אני יודע,

I've found, I've found in you;

מצאתי, מצאתי בך;

My endless love.

את אהבתי הנצחית.


Oh ohh.

הו הוו.

Boom, boom;

בום, בום;

Boom, boom, boom boom, boom;

בום, בום, בום בום, בום;

Boom, boom, boom boom.

בום, בום, בום בום.


Oh, and love, oh love;

הו, ואהוב, הו אהובה;

I'll be that fool for you I'm sure.

אשתטה בשבילך אני בטוחה.

You know I don't mind,

אתה יודע שלא איכפת לי,

Oh you know I don't mind.

הו את יודעת שלא איכפת לי.


And, yes;

וכן;

You'll be the only one.

את תהיי היחידה.

'Cause no one can deny,

כי אף אחד לא יכול להתכחש,

This love I have inside.

לאהבה הזו שיש בתוכי.

And I'll give it all to you,

ואתן את כולה לך,

My love, my love, my love;

את אהבתי, אהבתי, אהבתי;

My endless love.

אהבתי הניצחית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה