Top LeaderBoard

יום ראשון, 3 במאי 2015



U2 – Even Better Than The Real Thing.

יו 2 (גם אתה) - אפילו יותר טוב מהדבר האמיתי.



Give me one more chance, and you'll be satisfied;

תני לי עוד הזדמנות אחת, ותהיי מרוצה;

Give me two more chances, you won't be denied.

תני לי עוד שתי הזדמנויות, לא אתכחש לך.

Well, my heart is where it's always been;

כן, ליבי נמצא היכן שהוא היה תמיד;

My head is somewhere in between;

ראשי נמצא איפשהו באמצע;

Give me one more chance, let me be your lover tonight.

תני לי עוד הזדמנות אחת, תני לי להיות אהובך הלילה.


(Oh, check it out)

(הו, קבל)

You're the real thing,

את הדבר האמיתי,

Yeah, the real thing.

כן, הדבר האמיתי.

You're the real thing,

את הדבר האמיתי,

Even better than the real thing, child.

אפילו יותר טוב מהדבר האמיתי, ילדה.


Give me one last chance, and I'm gonna make you sing;

תני לי עוד הזדמנות אחרונה, ואגרום לך לשיר;

Give me half a chance to ride on the waves that you bring.

תני לי חצי הזדמנות לרכוב על הגלים שאת מביאה.

You're honey child to a swarm of bees,

את ילדה של דבש לנחיל של דבורים,

Gonna blow right through ya like a breeze;

אפרוץ דרכך כמו משב רוח;

Give me one last dance, we'll slide down the surface of things.

תני לי עוד ריקוד אחרון, נחליק לפני השטח של הדברים.


You're the real thing,

את הדבר האמיתי,

Yeah, the real thing.

כן, הדבר האמיתי.

You're the real thing,

את הדבר האמיתי,

Even better than the real thing, child.

אפילו יותר טוב מהדבר האמיתי, ילדה.



We're free to fly the crimson sky,

אנחנו חופשיים לעוף בשמיים האדומים,

The sun won't melt our wings tonight.

השמש לא תמיס את כנפינו הלילה.

Oh now, oh yeah, here she comes;

הו עכשיו, הוא כן, הנה היא מגיעה;

Take me higher, take me higher;

קח אותי גבוה, קח אותי גבוה;

You take me higher, you take me higher.

אתה לוקח אותי גבוה, אתה לוקח אותי גבוה.


You're the real thing,

את הדבר האמיתי,

Yeah, you're the real thing.

כן, את הדבר האמיתי.

You're the real thing,

את הדבר האמיתי,

Even better than the real thing;

אפילו יותר טוב מהדבר האמיתי;

Even better than the real thing;

אפילו יותר טוב מהדבר האמיתי;

Even better than the real thing
.

אפילו יותר טוב מהדבר האמיתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה