Top LeaderBoard

יום שישי, 1 במאי 2015


U2 – Sweetest Thing.

יו 2 (גם אתה) – הדבר המתוק ביותר.

 


 

Ohh ohh, ohh.

הוו הוו, הוו.

 

 

My love she throws me like a rubber ball,

אהובתי משחקת בי כמו בכדור גומי,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

But she won't catch me or break my fall,

אך היא לא תתפוס אותי או תעצור את נפילתי,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

 
 

Baby's got blue skies up ahead,

יש לה שמיים כחולים מעליה,

But in this I'm a rain cloud.

אך אני ענן גשם.

You know she wants a dry kind of love,

אתה יודע היא רוצה אהבה קרה,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).


 

I'm losing you,

אני מאבד אותך,

I'm losing you, yeah;

אני מאבד אותך, כן;

Ain't love the sweetest thing?

האין אהבה הדבר המתוק ביותר?

 
 

I wanted to run but she made me crawl,

רציתי לרוץ אך היא גרמה לי לזחול,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

Eternal fire, she turned me to straw;

אש ניצחית, היא הפכה אותי לקש;

(Oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

 
 

You know I got black eyes,

אתה יודע העיניים שלי שחורות,

But they burn so brightly for her.

אך הם זוהרות בשבילה.

I guess is a blind kind of love,

כנראה שזו אהבה עיוורת,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

 
 

I'm losing you,

אני מאבד אותך,

Oh, I'm losing you,


הו, אני מאבד אותך,

Ain't love the sweetest thing?

האין אהבה הדבר המתוק ביותר?

(Ain't love the sweetest thing?

האין אהבה הדבר המתוק ביותר?

Ain't love the sweetest thing?

האין אהבה הדבר המתוק ביותר?)

Ain't love the sweetest thing?

האין אהבה הדבר המתוק ביותר?
 

Ahh, ahh…

אהה, אהה...

 
 

Blue eyed boy meets a brown eyed girl,

נער כחול עיניים פוגש נערה עם עיניים חומות,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

You can sew it up but you still see the tear,

אתה יכול לתפור את זה אך עדיין תראה את הקרע,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

 


Baby's got blue skies up ahead,

יש לה שמיים כחולים מעליה,

But in this I'm a rain cloud.

אך אני ענן גשם.

Ours is a stormy kind of love,

אהבתנו היא אהבה מסוג סוער,

(Oh, oh, oh, the sweetest thing).

(הו, הו, הו, הדבר המתוק ביותר).

 


Doo doo doo…

דו דו דו...

 


The sweetest thing,

הדבר המתוק ביותר,

Oh, the sweetest thing.

הו, הדבר המתוק ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה