Top LeaderBoard

יום ראשון, 5 ביולי 2015



Gary Numan – Cars.

גרי נומן - מכוניות.



Here in my car, I feel safest of all;

פה במכונית שלי, אני מרגיש הכי בטוח;

I can lock all my doors, it's the only way to live;

אני יכול לנעול את כל הדלתות, זו הדרך היחידה לחיות;

In cars.

במכוניות.


Here in my car, I can only receive;

פה במכונית שלי, אני יכול רק לקבל;

I can listen to you, it keeps me stable for nights;

אני יכול להקשיב לך, זה מחזיק אותי יציב לילות;

In cars.

במכוניות.


Here in my car, where the image breaks down;

פה במכונית שלי, היכן שהתדמית נשברת;

Will you visit me please, if I open my door?

האם תבקר אותי בבקשה, אם אפתח את דלתי?

In cars.

במכוניות.


Here in my car, I know I've started to think;

פה במכונית שלי, אני יודע שהתחלתי לחשוב;

About leaving tonight, although nothing seems right;

על לעזוב הלילה, למרות שכלום לא נראה נכון;

In cars.

במכוניות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה