Top LeaderBoard

יום שני, 20 ביולי 2015



Madness – Grey Day.

מדנס (טרוף) – יום אפור.


When I get home it's late at night,

כשאני חוזר הביתה זה מאוחר בלילה,

I'm black and bloody from my life.

אני הרוס מחיי.

I haven't time to clean my hands,

אין לי זמן לנקות את ידיי,

Cuts will only sting me through my dreams.

החתכים רק יכאיבו לי בחלומותיי.


It's well past midnight as I lie,

זה הרבה אחרי חצות כשאני הולך לישון,

In a semi-conscious state.

במצב של מודעות חלקית.

I dream of people fighting me,

אני חולם על אנשים שנלחמים בי,

Without any reason I can see.

ללא כל סיבה נראית לעין.


In the morning I awake,

בבוקר אני מתעורר,

My arms, my legs, my body aches.

ידיי, רגליי, גופי כואב.

The sky outside is wet and grey,

השמיים בחוץ רטובים ואפורים,

So begins another weary day, yeah;

כך מתחיל עוד יום מעייף, כן;

So begins another weary day.

כך מתחיל עוד יום מעייף.


After eating I go out,

אחרי שאני אוכל אני יוצא,

People passing by me shout.

אנשים עוברים לידי צועקים.

I can't stand this agony,

אני לא יכול לסבול את הייסורים האלה,

Why don't they talk to me?

למה הם לא מדברים אליי?


In the park I have to rest,

בפארק אני חייב לנוח,

I lie down and I do my best.

אני שוכב ועושה ככל יכולתי.

The rain is falling on my face,

הגשם יורד על פניי,

I wish I could sink without a trace.

הלוואי ויכולתי להיעלם.


In the morning I awake,

בבוקר אני מתעורר,

My arms, my legs, my body aches.

ידיי, רגליי, גופי כואב.

The sky outside is wet and grey,

השמיים בחוץ רטובים ואפורים,

So begins another weary day, yeah;

כך מתחיל עוד יום מעייף, כן;

So begins another weary day.

כך מתחיל עוד יום מעייף.


In the park I have to rest,

בפארק אני צריך לנוח,

I lie down and I do my best.

אני שוכב ואני עושה ככל יכולתי.

The rain is falling on my face,

הגשם יורד על פניי,

I wish I could sink without a trace.

הלוואי ויכולתי להיעלם.


In the morning I awake,

בבוקר אני מתעורר,

My arms, my legs, my body aches.

ידיי, רגליי, גופי כואב.

The sky outside is wet and grey,

השמיים בחוץ רטובים ואפורים,

So begins another weary day, yeah;

כך מתחיל עוד יום מעייף, כן;

So begins another weary day.

כך מתחיל עוד יום מעייף.



So begins another weary day, yeah;

כך מתחיל עוד יום מעייף, כן;

So begins another weary day.

כך מתחיל עוד יום מעייף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה