Top LeaderBoard

יום ראשון, 19 ביולי 2015


Madness – It Must Be Love.

מדנס (טרוף) – זו בטח אהבה.




I never thought I'd miss you,

מעולם לא חשבתי שאתגעגע אלייך,

Half as much as I do.

חצי מאיך שאני מתגעגע.

And I never thought I'd feel this way,

ומעולם לא חשבתי שארגיש כך,

The way I feel about you.

איך שאני מרגיש לגבייך.


As soon as I wake up,

ברגע שאני מתעורר,

Every night, every day.

כל לילה, כל יום.

I know that it's you I need,

אני יודע שאותך אני צריך,

To take the blues away.

להעלים את העצבות.


It must be love, love, love;

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה;

It must be love, love, love.

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה.

Nothing more, nothing less;

לא פחות, לא יותר;

Love is the best.

אהבה היא הדבר הכי טוב.


How can it be that we can,

איך זה יכול להיות שאנו יכולים,

Say so much without words?

לומר כל כך הרבה ללא מילים?

Bless you and bless me,

תבורכי ואבורך,

Bless the bees and the birds.

יבורכו הדבורים והציפורים.


I've got to be near you,

אני חייב להיות לידך,

Every night, every day.

כל לילה, כל יום.

I couldn't be happy,

אני לא יכול להיות מאושר,

Any other way.

בשום דרך אחרת.


It must be love, love, love;

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה;

It must be love, love, love.

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה.

Nothing more, nothing less;

לא פחות, לא יותר;

Love is the best.

אהבה היא הדבר הכי טוב.


As soon as I wake up,

ברגע שאני מתעורר,

Every night, every day.

כל לילה, כל יום.

I know that it's you I need,

אני יודע שאותך אני צריך,

To take the blues away.

להעלים את העצבות.


It must be love, love, love;

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה;

It must be love, love, love.

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה.


It must be love, love, love;

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה;

It must be love, love, love.

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה.

It must be love, love, love;

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה;

It must be love, love, love.

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה.



It must be love, love, love;

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה;

It must be love, love, love.

זו בטח אהבה, אהבה, אהבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה