Top LeaderBoard

יום שלישי, 7 ביולי 2015


Moby – In This World.

מובי – בעולם הזה.




Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמרי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.



Good time's the devil,

זמנים טובים הם השטן,

I'm a force of Heaven.

אני כח של גן עדן.

Good time's the devil,

זמנים טובים הם השטן,

I'm a force of Heaven.

אני כח של גן עדן.

Good time's the devil,

זמנים טובים הם שטן,

I'm a force of Heaven.

אני כח של גן עדן.


Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.


So many time's I'm down,

כל כך הרבה פעמים אני למטה,

Down.

למטה.

So many time's I'm down,

כל כך הרבה פעמים אני למטה,

Down;

למטה;

With the ground.

בריצפה.


Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.


Whoa, in this world;

וואו, בעולם הזה;

Whoa, in this world;

וואו, בעולם הזה;

Whoa, in this world.

וואו, בעולם הזה.


Lordy don't leave me,

אלוהים אל תעזוב אותי,

All by myself.

לגמריי לבדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה