Top LeaderBoard

יום שני, 6 ביולי 2015


Soft Cell – Torch.

סופט סל (תא רך) –  לפיד.



I'm lost again and I'm on the run,

אני אבוד שוב ואני בורח,

Looking for love in a sad song.

מחפש אהבה בשיר עצוב.

With your avenger eyes and your catlike ways,

עם עינייך הנקמניות ודרכייך החתוליות,

I can hold you;

אני יכול לאחוז בך;

You are a fool for me to be cruel.

את אוהבת שאני אכזרי.

I'm leaning on this bar listening to you sing,

אני נשען על הבר הזה מקשיב לך שרה,

And your sad song rings in my ears;

ושירך העצוב מצלצל באוזניי;

And I start to cry.

ואני מתחיל לבכות.


He's searching,

הוא מחפש,

She's showing.

היא מראה.

See him held in a deep, deep spell;

ראה אותו שבוי בקסם, קסם עמוק;

He knows she's glowing.

הוא יודע שהיא לוהטת.


I can find within my mind a way to go.

אני יכול למצוא בראשי דרך לברוח.

I can look deep into your light and shout,

אני יכול להביט עמוק לתוך אורך ולצעוק,

Hold me;

איחזי בי;

Hold me;

איחזי בי;

Hold me;

איחזי בי;

Hold me;

איחזי בי;

Hold me.

איחזי בי.


I hear the saxophone and it tears my soul,

אני שומע את הסקסופון והוא קורע את נישמתי,

And we're feeling old, feeling so cold.

ואנו מרגישים זקנים, מרגישים כל כך קרים.

She is the torch and she is the theme,

היא הלפיד והיא הנושא,

She could be a dream but oh boy, is she real?

היא יכולה להיות חלום אך בן אדם, האם היא אמיתית?

Try to avoid her eyes,

מנסה להתעלם מעינייה,

To avoid her words;

להתעלם ממילותיה;

They will hit you with all that you feel.

הם יכו בך עם כל רגשותייך.


He's searching,

הוא מחפש,

She's showing.

היא מראה.

See him held in a deep, deep spell;

ראה אותו שבוי בקסם, קסם עמוק;

He knows she's glowing.

הוא יודע שהיא לוהטת.


I can find within my mind a way to go.

אני יכול למצוא בראשי דרך לברוח.

I can look deep into your light and shout,

אני יכול להביט עמוק אל תוך אורך ולצעוק,

Hold me;

איחזי בי;

Hold me;

איחזי בי;

Hold me;

איחזי בי;

Hold me;

איחזי בי;

Hold me.

איחזי בי.


See her eyes they are bright tonight,

ראה את עינייה הם זוהרות הלילה,

See the stars coming out tonight.

ראה את הכוכבים יוצאים הלילה.

See the moon looking down tonight,

ראה את הירח מסתכל למטה הלילה,

See how they light your way tonight.

ראה איך הם מאירים את דרכך הלילה.



See my eyes they are bright tonight,

ראה את עיניי הם מאירות הלילה,

See my hands reaching out tonight.

ראה את ידיי מושטות הלילה.

Hear my words they are dynamite,

שמע את מילותיי הם דינמיט,

See how they light your way tonight.

ראה איך הם מאירים את דרכך הלילה.



See her eyes they are bright tonight,

ראה את עינייה הם מאירות הלילה,

See the stars coming out tonight.

ראה את הכוכבים יוצאים הלילה.

See the moon looking down tonight,

ראה את הירח מסתכל למטה הלילה,

See how they light your way tonight.

ראה איך הם מאירים את דרכך הלילה.

See her eyes they are bright tonight,

ראה את עינייה הם מאירות הלילה,

See how they light your way tonight.

ראה איך הם מאירים את דרכך הלילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה