Top LeaderBoard

יום חמישי, 9 ביולי 2015



Steve Miller Band – Abracadabra.

הלהקה של סטיב מילר – אברכדברה.



I heat up, I can't cool down;

אני מתחמם, איני יכול להירגע;

You got me spinnin';

אתה גורמת לי להסתובב;

'Round and 'round.

סביב סביב.

'Round and 'round and 'round it goes,

סביב סביב וסביב שוב,

Where it stops nobody knows.

איפה זה נעצר אף אחד לא יודע.


Every time you call my name,

כל פעם שאת קוראת בשמי,

I heat up like a burnin' flame.

אני מתחמם כמו להבה בוערת.

Burnin' flame full of desire,

להבה בוערת מלא בתשוקה,

Kiss me baby, let the fire get higher.

נשקי אותי מותק, תני לאש לעלות גבוה.


Abra-abra-cadabra,

אברה-אברה-כדברה,

I want to reach out and grab ya.

אני רוצה להושיט יד ולתפוס אותך.

Abra-abra-cadabra,

אברה-אברה-כדברה,

Abracadabra.

אברכדברה.


You make me hot, you make me sigh;

את עושה לי חם, אתה גורמת לי להיאנח;

You make me laugh, you make me cry.

את גורמת לי לצחוק, את גורמת לי לבכות.

Keep me burnin' for your love,

מחזיקה אותי בוער לאהבתך,

With the touch of a velvet glove.

עם מגע של כפפת קטיפה.


Abra-abra-cadabra,

אברה-אברה-כדברה,

I want to reach out and grab ya.

אני רוצה להושיט יד ולתפוס אותך.

Abra-abra-cadabra,

אברה-אברה-כדברה,

Abracadabra.

אברכדברה.


I feel the magic in your caress,

אני מרגיש את הקסם בליטוף שלך,

I feel magic when I touch your dress.

אני מרגיש קסם שאני נוגע בשמלתך.

Silk and satin, leather and lace;

משי וסטן, עור ותחרה;

Black panties with an angel's face.

גרבונים שחורים עם פנים של מלאך.


I see magic in your eyes,

אני רואה קסם בעינייך,

I hear the magic in your sighs.

אני שומע את הקסם באנחותייך.

Just when I think I'm gonna get away,

בדיוק כשאני חושב לברוח,

I hear those words that you always say;

אני שומע את המילים שאת תמיד אומרת;


Abra-abra-cadabra,

אברה-אברה-כדברה,

I want to reach out and grab ya.

אני רוצה להושיט יד ולתפוס אותך.

Abra-abra-cadabra,

אברה-אברה-כדברה,

Abracadabra.

אברכדברה.


Every time you call my name,

כל פעם שאת קוראת בשמי,

I heat up like a burnin' flame.

אני מתחמם כמו להבה בוערת.

Burnin' flame full of desire,

להבה בוערת מלא בתשוקה,

Kiss me baby, let the fire get higher;

נשקי אותי מותק, תני לאש לעלות גבוה;

Yeah, yeah.

כן, כן.


I heat up, I can't cool down;

אני מתחמם, איני יכול להירגע;

My situation goes 'round and 'round.

המצב שלי הולך סביב סביב.

I heat up, I can't cool down;

אני מתחמם, איני יכול להירגע;

My situation goes 'round and 'round.

המצב שלי הולך סביב סביב.

I heat up, I can't cool down…

אני מתחמם, איני יכול להירגע...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה