Top LeaderBoard

יום שני, 31 באוגוסט 2015


Adam And The Ants – Wonderful.

אדם והנמלים – נפלאה.





Did I tell you how much I miss,

האם אמרתי לך כמה אני מתגעגע,

Your sweet kiss?

לנשיקתך המתוקה?

Did I tell you I didn't cry,

האם אמרתי לך שלא בכיתי,

Well I lied, I la la la la la la lied.

ובכן שיקרתי, שי שי שי שי שי שי שיקרתי.

Over real over,

ניגמר באמת ניגמר,

When I nearly hit the face I loved.

כשכמעט הכתי בפרצוף שאהבתי.

So tired of packaging the anger,

כל כך עייף מלהחזיק את הכעס,

Always, pushing you away.

תמיד, מרחיק אותך.




Did I tell you, you're wonderful;

האם אמרתי לך שאת נפלאה;

I miss you, yes I do.

אני מתגעגע אלייך, כן אני מתגעגע.

Did I tell you that I was wrong,

האם אמרתי לך שטעיתי,

I was wrong, 'cos you're wonderful yeah.

טעיתי, כי את נפלאה כן.




Did I tell you, how much I miss;

האם אמרתי לך כמה אני מתגעגע;

Your smile?

לחיוכך?

Did I tell you, I was okay;

האם אמרתי לך שאני בסדר;

Well no way, no way way way.

ובכן אין מצב, אין מצב מצב מצב.

Over real over,

ניגמר באמת ניגמר,

When I nearly hit the face I loved.

כשכמעט הכתי בפרצוף שאהבתי.

So tired of packaging the anger,

כל כך עייף מלהחזיק את הכעס,

Always, pushing you away.

תמיד, מרחיק אותך.




Did I tell you, you're wonderful;

האם אמרתי לך שאת נפלאה;

I miss you, yes I do.

אני מתגעגע אלייך, כן אני מתגעגע.

Did I tell you that I was wrong,

האם אמרתי לך שטעיתי,

I was wrong, 'cos you're wonderful, yeah yeah.

טעיתי, כי את נפלאה, כן כן.




Now now now each and every day,

עכשיו עכשיו עכשיו כל יום ויום,

I realize the price I have to pay, you, you're wonderful.

אני מבין את המחיר שאני צריך לשלם, את, את נפלאה.

And now for your information,

ועכשיו לידיעתך,

I'm walking around like an arm decoration, you, you're wonderful.

אני מסתובב כמו קישוט ליד, את, את נפלאה.




So high I can't get over it,

כל כך גבוה איני יכול להתגבר על זה,

So deep I can't get under it, you, you're wonderful yeah;

כל כך עמוק איני יכול להיכנס מתחת לזה, את, את נפלאה כן.

You're wonderful, yeah yeah;

את נפלאה, כן כן;

You're wonderful, yeah yeah;

את נפלאה, כן כן;

You're wonderful, yeah yeah;

את נפלאה, כן כן;

Wonderful.

נפלאה.




Did I tell you, you're wonderful?

האם אמרתי לך שאת נפלאה?

I miss you, yes I do, I said oh.

אני מתגעגע אלייך, כן אני מתגעגע, אני אומר הו.

Did I tell you that I was wrong?

האם אמרתי לך שטעיתי?

I was wrong for so long long long.

טעיתי כל כך הרבה הרבה הרבה זמן.




Did I tell you, you're wonderful?

האם אמרתי לך שאת נפלאה?

I miss you, yes I do.

אני מתגעגע אלייך, כן אני מתגעגע.

Did I tell you that I was wrong?

האם אמרתי לך שטעיתי?

I was wrong for so long long long…

טעיתי כל כך הרבה הרבה הרבה זמן...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה