Top LeaderBoard

יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

Lenny Kravitz – Can't Get You Off My Mind.

לני קרביץ -  לא יכול להוציא אותך מראשי.                    






Life is just a lonely highway,

החיים הם רק כביש בודד,

I'm out here on the open road.

אני פה בכביש הפתוח.

I'm old enough to see behind me,

אני מבוגר מספיק בכדי לראות מאחוריי,

But young enough to feel my soul.

אך צעיר מידי בכדי להרגיש את נישמתי.

I don't wanna lose you baby,

איני רוצה לאבד אותך מותק,

And I don't wanna be alone;

ואיני רוצה להיות לבד;

Don't wanna live my days without you;

לא רוצה לחיות את ימיי בלעדייך;

But for now I've got to be without you.

אך עכשיו אני צריך להיות בלעדייך.




I've got a pocket full of money,

יש לי כיס מלא בכסף,

And a pocket full of keys that have no bounds.

וכיס מלא במפתחות ללא גבולות.

But then I think of lovin',

אך אז אני חושב על אהבה,

And I just can't get you off of my mind, yeah.

ואני פשוט לא יכול להוציא אותך מראשי, כן.




Babe, can't you see;

מותק, אינך רואה;

 That this is killing me?

שזה הורג אותי?

I don't want to push you baby and I don't want you to be told,

איני רוצה לדחוק בך מותק ואיני רוצה לומר לך,

It's just that I can't breathe without you;

זה פשוט שאיני יכול לנשום בלעדייך;

Feel like I'm gonna lose control.

מרגיש כאילו אני עומד לאבד שליטה.




I've got a pocket full of money, oh yes I do;

יש לי כיס מלא בכסף, הו כן יש לי;

And a pocket full of keys that have no bounds.

וכיס מלא במפתחות ללא גבולות.

But when it comes to lovin',

אך כשזה מגיע לאהבה,

I just can't get you off of my mind, yeah.

אני פשוט לא מצליח להוציא אותך מראשי, כן.




Am I a fool to think that there's a little hope?

האם אני טיפש לחשוב שיש איזו תקווה?

 Yeah yeah yeah.

כן כן כן.

Tell me baby, yeah;

אימרי לי מותק, כן; 

What are the rules, the reasons, and the do's and don'ts?

מה החוקים, הסיבות, והמותר והאסור?

Yeah yeah yeah.

כן כן כן.

Tell me baby, tell me baby, yeah;

אימרי לי מותק, אימרי לי מותק, כן;

What do you feel inside?

מה את מרגישה בפנים?




I've got a pocket full of money,

יש לי כיס מלא בכסף,

And a pocket full of keys that have no bounds, oh yeah.

וכיס מלא במפתחות ללא גבולות, הו כן.

But when it comes down to lovin',

אך כשזה מגיע לאהבה,

I just can't get you off of my mind, yeah;

אני פשוט לא יכול להוציא אותך מראשי, כן;

I just can't get you off of my mind, yeah.

אני פשוט לא יכול להוציא אותך מראשי, כן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה