Top LeaderBoard

יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

Lenny Kravitz – Fly Away.

לני קרביץ – לעוף.






I wish that I could fly,

הלוואי ויכולתי לעוף,

Into the sky;

לשמיים;

So very high;

כל כך גבוה;

Just like a dragonfly.

כמו שפירית.

I'd fly above the trees,

אטוס מעל העצים,

Over the seas in all degrees;

מעל לימים בכל הגבהים;

To anywhere I please.

לאן שארצה.




Oh I want to get away,

הו אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah yeah yeah.

כן כן כן.

I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah yeah yeah.

כן כן כן.




Let's go and see the stars,

בואי ונלך לראות את הכוכבים,

The milky way or even Mars;

שביל החלב או אפילו מארס;

Where it could just be ours.

איפה שזה יהיה רק שלנו.

Let's fade into the sun,

בואי נעלם לתוך השמש,

Let your spirit fly;

תני לרוחך לעוף;

Where we are one;

איפה שנהיה אחד;

Just for a little fun;

רק לקצת כיף;

Oh oh oh yeah !

הו הו הו כן !




I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah yeah yeah.

כן כן כן.

I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah yeah yeah.

כן כן כן.




I got to get away,

אני חייב לברוח,

Girl I got to get away;

נערה אני חייב לברוח;

Oh oh oh yeah.

הו הו הו כן.




I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah (with you) yeah yeah;

כן (איתך) כן כן;

Oh Yeah !

הו כן!




I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah (with you) yeah yeah;

כן (איתך) כן כן;

I got to get away.

אני חייב לברוח.




I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to get away;

אני רוצה לברוח;

I want to get away;

אני רוצה לברוח;

I want to get away;

אני רוצה לברוח;

Yeah.

כן.




I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah (with you) yeah yeah;

כן (איתך) כן כן;

I feel I got to get away.

אני מרגיש שאני חייב לברוח.




I want to get away,

אני רוצה לברוח;

I want to get away;

אני רוצה לברוח;

I want to get away;

אני רוצה לברוח;

I want to get away;

אני רוצה לברוח;

Yeah.

כן.




I want to get away,

אני רוצה לברוח,

I want to fly away;

אני רוצה לעוף;

Yeah with you;

כן (איתך);

Yeah yeah yeah yeah yeah…

כן כן כן כן כן...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה