Top LeaderBoard

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

Millie Small - My Boy Lollipop.

מילי סמול – סוכריה על מקל שלי.






My boy lollipop,

סוכריה על מקל שלי,

You make my heart go giddy up;

אתה גורם לליבי להסתחרר;

You are as sweet as candy, you're my sugar dandy.

אתה מתוק כמו ממתק, אתה דואג לי.

Wo oh my boy lollipop,

או הו סוכריה על מקל שלי,

You'll never ever leave me;

אף פעם אל תעזוב אותי;

Because  it would grieve me;

כי זה יעציב אותי;

My heart told me so.

ליבי אמר לי כך.




I love you, I love you, I love you so;

אני אוהבת, אני אוהבת, אני אוהבת אותך כל כך;

But I don't want you to know.

אך איני רוצה שתדע.

I need you, I need you, I need you so;

אני צריכה אותך, אני צריכה אותך, אני צריכה אותך כל כך;

And I'll never let you go oh.

ולעולם לא אתן לך לעזוב הו.




My boy lollipop,

סוכריה על מקל שלי,

You make my heart go giddy up;

אתה גורם לליבי להסתחרר;

You set the world on fire;

אתה מצית את העולם באש;

 You are my one desire;

אתה תשוקתי היחידה;

Oh oh my lollipop.

הו הו סוכריה שלי.




I love you, I love you, I love you so;

אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך, אני אוהבת אותך כל כך;

But I don't want you to know.

אך איני רוצה שתדע.

I need you, I need you, I need you so;

אני צריכה אותך, אני צריכה אותך, אני צריכה אותך כל כך;

And I'll never let you go oh.

ולעולם לא אתן לך לעזוב הו.




My boy lollipop,

סוכריה על מקל שלי,

You make my heart go giddy up;

אתה גורם לליבי להסתחרר;

You set the world on fire,

אתה מצית את העולם באש,

 You are my one desire;

אתה תשוקתי היחידה;

Oh oh my lollipop;

הו הו סוכריה על מקל שלי;

Oh oh my lollipop.

הו הו סוכריה על מקל שלי.

My boy lollipop,

סוכריה על מקל שלי,

My boy lollipop…

סוכריה על מקל שלי...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה