Top LeaderBoard

יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

Sam Smith – Lay Me Down Ft. John Legend.

סם סמית' – השכב אותי בהשתתפות ג'ון לג'נד.






Yes I do, I believe;

כן, אני מאמין;

That one day I will be, where I was;

שיום אחד אהיה, איפה שהייתי;

Right there, right next to you.

ממש שם, ממש לידך.

And it's hard, the days just seem so dark;

וזה קשה, הימים נראים כה חשוכים;

The moon, and the stars, are nothing without you.

הירח, והכוכבים, הם כלום בלעדייך.

Your touch, your skin, where do I begin?

המגע שלך, עורך, איפה להתחיל?

No words can explain, the way I'm missing you.

אין מילים להסביר, איך אני מתגעגע אלייך.

The night, this emptiness, this hole that I'm inside;

הלילה, הריקנות הזו, הבור הזה בו אני נמצא;

These tears, they tell their own story.

הדמעות האלה, מספרות את סיפורם.




You told me not to cry when you were gone,

אמרת לי לא לבכות כשלא תהיה כאן,

But the feeling's overwhelming, it's much too strong.

אך ההרגשה מכריעה, זה חזק מידי.

Can I lay by your side, next to you, you?

האם אני יכול לשכב לצידך, לידך, לידך?

And make sure you're alright,

ולדאוג שאתה בסדר,

I'll take care of you.

אדאג לך.

And I don't want to be here if I can't be with you tonight;

ואיני רוצה להיות כאן אם איני יכול להיות איתך הלילה;




I'm reaching out to you,

אני קורא לך,

Can you hear my call?

האם אתה יכול לשמוע אותי?

This hurt that I've been through,

הכאב הזה שעברתי,

I'm missing you, I  missing you like crazy;

אני מתגעגע אלייך, מתגעגע אלייך בטירוף;

You.

אלייך.




Can I lay by your side, next to you, you.

האם אני יכול לשכב לצידך, לידך, לידך.

And make sure you're alright,

ולדאוג שאתה בסדר,

I'll take care of you.

אדאג לך.

And I don't want to be here if I can't be with you tonight.

ואיני רוצה להיות כאן אם איני יכול להיות איתך הלילה.




Oh,

הו,

Lay me down tonight, lay me by your side;

השכב אותי הלילה, השכב אותי לצידך;

Lay me down tonight, lay me by your side.

השכב אותי הלילה, השכב אותי לצידך.




Can I lay by your side, next to you, you.

האם אני יכול לשכב לצידך, לידך, לידך.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה