Top LeaderBoard

יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

Aerosmith – Angel.

אירוסמית – מלאך.






I'm alone,

אני לבד,

Yeah, I don't know if I can face the night;

כן, איני יודע אם אצליח להתמודד עם הלילה;

I'm in tears, and the cryin' that I do is for you.

אני בדמעות, והבכי שלי הוא בשבילך.

I want your love - let's break the walls between us;

אני רוצה את אהבתך – בואי נשבור את החומות שבינינו;

Don't make it tough - I'll put away my pride;

אל תעשי את זה קשה – אשים בצד את גאוותי;

Enough's enough, I've suffered and I've seen the light;

מספיק זה מספיק, סבלתי וראיתי את האור;

Baby.

מותק.




You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and save me tonight.

בואי והצילי אותי הלילה.

You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and make it all right.

בואי ועשי שיהיה בסדר.




Don't know what I'm gonna do,

לא יודע מה אעשה,

About this feeling inside.

עם ההרגשה הזו בפנים.

Yes it's true - loneliness took me for a ride,

כן זה נכון – בדידות לקחה אותי לטיול,

Yeah.

כן.




Without your love - I'm nothing but a begger;

ללא אהבתך – אני סתם קבצן;

Without your love - a dog without a bone;

ללא אהבתך – כלב ללא עצם;

What can I do I'm sleeping in this bed alone.

מה אעשה אני ישן במיטה הזו לבד.

Baby.

מותק.




You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and save me tonight.

בואי והצילי אותי הלילה.

You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and make it all right;

בואי ועשי שיהיה בסדר;

Come and save me tonight.

בואי והצילי אותי הלילה.




You're the reason I live,

את הסיבה שאני חי,

You're the reason I die;

את הסיבה שאני מת;

You're the reason I give;

את הסיבה שאני נותן;

When I break down and cry;

כשאני נישבר ובוכה;

Don't need no reason why;

לא צריך שום סיבה;

Baby, baby, baby.

מותק, מותק, מותק.




You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and save me tonight.

בואי והצילי אותי הלילה.

You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and make it all right.

בואי ועשי שיהיה בסדר.




You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and save me tonight.

בואי והצילי אותי הלילה.

You're my angel,

את המלאך שלי,

Come and take me allright.

בואי וקחי אותי.

Come and save me tonight,

בואי והצילי אותי הלילה,

Come and save me tonight;

בואי והצילי אותי הלילה;

Come and save me tonight;

בואי והצילי אותי הלילה;

Come and save me tonight;

בואי והצילי אותי הלילה;

Come and save me tonight.

בואי והצילי אותי הלילה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה