Top LeaderBoard

יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

Air – All I Need.

אויר – כל מה שאני צריכה.





All I need is a little time,

כל מה שאני צריכה זה קצת זמן,

To get behind this sun;

להתיישב מאחורי השמש;

And cast my weight.

ולהשליך את המשקל שעליי.

All I need is a peace of this mind,

כל מה שאני צריכה זה שקט בראש הזה,

Then I can celebrate.

ואז אחגוג.

All in all there's something to give,

אחרי הכל יש משהו לתת,

All in all there's something to do.

אחרי הכל יש משהו לעשות.

All in all there's something to live,

אחרי הכל יש משהו לחיות,

With you.

איתך.




All I need is a little sign,

כל מה שאני צריכה זה סימן קטן,

To get behind this sun;

להתיישב מאחורי השמש;

And cast this weight of mine.

ולהשליך את המשקל שעליי.

All I need is the place to find,

כל מה שאני צריכה זה מקום למצוא,

And there I'll celebrate.

ושם אחגוג.




All in all there's something to give,

אחרי הכל יש משהו לתת,

All in all there's something to do.

אחרי הכל יש משהו לעשות.

All in all there's something to live,

אחרי הכל יש משהו לחיות,

With you, with you.

איתך, איתך.




All I need.

כל מה שאני צריכה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה