Top LeaderBoard

יום חמישי, 26 בנובמבר 2015




Hozier – Work Song.

הוזייר – שיר עבודה.




Boys workin' on empty,

בחורים עובדים על ריק,

Is that the kinda way to face the burning heat?

האם זו דרך להתמודד עם החום הקופח?

I just think about my baby,

אני רק חושב על נערתי,

I'm so full of love I could barely eat.

אני כל כך מלא באהבה אני בקושי יכול לאכול.

There's nothing sweeter than my baby,

אין דבר מתוק יותר מנערתי,

I'd never want once from the cherry tree.

איני רוצה עוד מעץ הדובדבנים.

'Cause my baby's sweet as can be,

כי נערתי מתוקה ככל שתהיה,

She give me toothaches just from kissin' me.

היא עושה לי כאב שיניים רק מלנשק אותי.


When, my, time comes around;

כשזמני יגיע;

Lay me gently in the cold dark earth.

הניחו אותי בעדינות באדמה הקרה והחשוכה.

No grave can hold my body down,

שום קבר לא יחזיק את גופי,

I'll crawl home to her.

אזחל הביתה אליה.


That's when my baby found me,

כשנערתי מצאה אותי,

I was three days on a drunken sin.

הייתי שלשה ימים שיכור חוטא.

I woke with her walls around me,

התעוררתי עם חומותיה סביבי,

Nothin' in her room but an empty crib.

שום דבר בחדרה מלבד עריסה ריקה.

And I was burnin' up a fever,

והיה לי חום גבוה,

I didn't care much how long I lived.

לא היה איכפת לי כל כך כמה אחיה.

But I swear I thought I dreamed her,

אך אני נשבע אני חושב שחלמתי אותה,

She never asked me once about the wrong I did.

היא לא שאלה אותי פעם אחת על הטעויות שעשיתי.



When, my, time comes around;

כשזמני יגיע;

Lay me gently in the cold dark earth.

הניחו אותי בעדינות באדמה הקרה והחשוכה.

No grave can hold my body down,

שום קבר לא יחזיק את גופי,

I'll crawl home to her.

אזחל הביתה אליה.



When, my, time comes around;

כשזמני יגיע;

Lay me gently in the cold dark earth.

הניחו אותי בעדינות באדמה הקרה והחשוכה.

No grave can hold my body down,

שום קבר לא יחזיק את גופי,

I'll crawl home to her.

אזחל הביתה אליה.



My baby never fret none,

נערתי אף פעם לא פחדה מכלום,

About what my hands and my body done.

ממה שידיי וגופי עשו.

If the Lord don't forgive me,

אם אלוהים לא יסלח לי,

I'd still have my baby and my babe would have me.

עדיין יהיה לי את נערתי ולנערתי יהיה אותי.

When I was kissing on my baby,

כשנישקתי את נערתי,

And she put her love down soft and sweet.

והיא הניחה את אהבתה בעדינות ומתיקות.

In the low lamp light I was free,

באור המנורה הנמוך הייתי חופשי,

Heaven and hell were words to me.

גן עדן וגיהינום היו רק מילים בשבילי.


When, my, time comes around;

כשזמני יגיע;

Lay me gently in the cold dark earth.

הניחו אותי בעדינות באדמה הקרה והחשוכה.

No grave can hold my body down,

שום קבר לא יחזיק את גופי,

I'll crawl home to her.

אזחל הביתה אליה.


When, my, time comes around;

כשזמני יגיע;

Lay me gently in the cold dark earth.

הניחו אותי בעדינות באדמה הקרה והחשוכה.

No grave can hold my body down,

שום קבר לא יחזיק את גופי,

I'll crawl home to her.

אזחל הביתה אליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה