Top LeaderBoard

יום ראשון, 13 בדצמבר 2015




Justin Bieber – Beauty And A Beat Ft. Nicki Minaj.

ג'סטין ביבר – יפהפיה וקצב בהשתתפות ניקי מינאז'.




Yeah, Young Money, Nicki Minaj, Justin.

כן, יאנג מאני, ניקי מינאז', ג'סטין.



Show you off, tonight I wanna show you off (eh eh eh);

להשוויץ בך, הלילה אני רוצה להשוויץ בך (הא הא הא);

What you got, a billion could've never bought (eh eh eh).

מה שיש לך, מיליארד לא יוכלו לקנות (הא הא הא).

We gonna party like it's 3012 tonight,

נחגוג כאילו זה 3012 הלילה,

I wanna show you all the finer things in life.

אני רוצה להראות לך את כל הדברים הטובים שבחיים.

So just forget about the world, be young tonight;

אז פשוט תשכחי מהעולם, תהיי צעירה הלילה;

I'm coming for ya;

אני בא אלייך;

I'm coming for ya.

אני בא אלייך.



Cause all I need,

כי כל שאני צריך,

Is a beauty and a beat;

זה יפהפיה וקצב;

Who can make my life complete.

שיכולים לעשות את חיי שלמים.

It's all about you,

זה הכל עלייך,

When the music makes you move;

כשהמוסיקה גורמת לך לזוז;

Baby do it like you do;

מותק תעשי כמו שאת עושה;

Cause...

כי...



Body rock, girl, I can feel your body rock (eh eh eh);


גוף מתנענע, נערה, אני יכול להרגיש את גופך מתנענע (הא הא הא);

Take a bow, you on the hottest ticket now (eh eh eh).

קודי קידה, את מספר אחת (אה אה אה).
 
We gonna party like it's 3012 tonight,

נחגוג כאילו זה 3012 הלילה;

I wanna show you all the finer things in life.

אני רוצה להראות לך את כל הדברים היפים בחיים.

So just forget about the world, be young tonight;

אז פשוט תשכחי מהעולם, תהיי צעירה הלילה;

I'm coming for ya, I'm coming for ya.

אני בא אלייך, אני בא אלייך.



Cause all I need,

כי כל שאני צריך,

Is a beauty and a beat;

זה יפהיפיה וקצב;

Who can make my life complete.

שיכולים לעשות את חיי מושלמים.

It's all about you,

זה הכל עלייך,

When the music makes you move;

כשהמוסיקה גורמת לך לזוז;

Baby do it like you do.

מותק עשי את זה כמו שאת עושה.



In time, ink lines, bitches couldn't get on my incline;

בזמן, קווי דיו, הם לא יוכלו להגיע לרמה שלי;
  
World tour, it's mine, ten little letters, on a big sign.

סיבוב הופעות עולמי, זה שלי, עשר אותיות קטנות, על שלט גדול.

Justin Bieber, you know I'mma hit 'em with the ether;

ג'סטין ביבר, אתה יודע אהמם אותם עם אתר;

Buns out, weiner, but I gotta keep my eye out for Selena.

לחמניות בחוץ, נקניקייה, אך אני חייבת להישמר מסלינה.

Beauty, beauty and the beast;

יפה, יפה והחיה;

Beauty from the east, beautiful confessions of the priest.

יפהיפיה מהמזרח, וידויים יפים של הכומר.

Beast, beauty from the streets, we don't get deceased;

חיה, יפהפיה מהרחוב, לא יפטרו מאיתנו;

Every time a beauty on the beats.

כל פעם יפהפיה בקצב.


(Yeah, yeah, yeah, let's go, let's go)

(כן, כן, כן, קדימה, קדימה)

Body rock, girl, I wanna feel your body rock.

גוף מתנענע, נערה, אני רוצה להרגיש את גופך מתנענע.



Cause all I need,

כי כל שאני צריך,

Is a beauty and a beat;

זה יפהיפיה וקצב;

Who can make my life complete.

שיכולים לעשות את חיי מושלמים.

It's all about you,

זה הכל עלייך,

When the music makes you move;

כשהמוסיקה גורמת לך לזוז;

Baby do it like you do;

מותק עשי את זה כמו שאת עושה;

Cause...

כי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה