Top LeaderBoard

יום רביעי, 2 בדצמבר 2015




Justin Bieber – Sorry.

ג'סטין ביבר – סליחה.




You gotta go and get angry at all of my honesty,

את צריכה להתעצבן על כל הכנות שלי,

You know I try but I don't do too well with apologies.

את יודעת שאני מנסה אך אני לא כל כך טוב בהתנצלויות.

I hope I don't run out of time, could someone call a referee?

אני מקווה שלא ייגמר לי הזמן, האם מישהו יכול לקרוא לשופט?

Cause I just need one more shot at forgiveness.

כי אני רק צריך מנה נוספת של סליחה.

I know you know that I made those mistakes maybe once or twice,

אני  יודע שאת יודעת שעשיתי את הטעויות האלה אולי פעם או פעמיים,

By once or twice I mean maybe a couple a hundred times.

בפעם או בפעמיים אני מתכוון אולי כמה מאות פעמים.

So let me, oh let me redeem, oh redeem, oh myself tonight;

אז תני לי, הו תני לי לפדות, הו לפדות, הו את עצמי הלילה;

Cause I just need one more shot at second chances.

כי אני רק צריך מנה נוספת של הזדמנות שנייה.





Yeah, is it too late now to say sorry?

כן, האם זה מאוחר מידי עכשיו לומר סליחה?

Cause I'm missing more than just your body;

כי אני מתגעגע ליותר מרק לגופך;

Ooh.

הוו.

Is it too late now to say sorry?

האם זה מאוחר מידי עכשיו לומר סליחה?

Yeah I know that I let you down;

כן אני יודע שאכזבתי אותך;

Is it too late to say I'm sorry now?

האם זה מאוחר מידי לומר סליחה עכשיו?




I'm sorry, yeah;

סליחה, כן;

Sorry, yeah;

סליחה, כן;

Sorry.

סליחה.

Yeah I know that I let you down,

כן, אני יודע שאכזבתי אותך,

Is it too late to say I'm sorry now?

האם זה מאוחר מידי לומר סליחה עכשיו?



I'll take every single piece of the blame if you want me to,

אקח כל טיפה מהאשמה אם תרצי,

But you know that there is no innocent one in this game for two.

אך את יודעת שאין אשמה תמימה במשחק הזה של שניים.
 
I'll go, I'll go and then you go, you go out and spill the truth;

אני אתחיל, אתחיל ואז את תתחילי, תתחילי לשפוך את האמת;

Can we both say the words and forget this?

האם שנינו יכולים לומר את המילים ולשכוח מזה?





Yeah.

כן.

Is it too late now to say sorry?

האם זה מאוחר מידי עכשיו לומר סליחה?

Cause I'm missing more than just your body;

כי אני מתגעגע ליותר מרק לגופך;

Ooh.

הוו.

Is it too late now to say sorry?

האם זה מאוחר מידי עכשיו לומר סליחה?

Yeah I know that I let you down;

כן אני יודע שאכזבתי אותך;

Is it too late to say I'm sorry now?

האם זה מאוחר מידי לומר סליחה עכשיו?



I'm not just trying to get you back on me,

אני לא סתם מתגעגע להחזיר אותך אלי,

Cause I'm missing more than just your body.

כי אני מתגעגע ליותר מרק לגופך.

Is it too late now to say sorry?

האם זה מאוחר מידי עכשיו לומר סליחה?

Yeah I know that I let you down;

כן אני יודע שאכזבתי אותך;

Is it too late to say I'm sorry now?

האם זה מאוחר מידי לומר סליחה עכשיו?




I'm sorry, yeah;

סליחה, כן;

Sorry, oh;

סליחה, הו;

Sorry.

סליחה.

Yeah I know that I let you down,

כן אני יודע שאכזבתי אותך,

Is it too late to say I'm sorry now?

האם זה מאוחר מידי לומר סליחה עכשיו?




I'm sorry, yeah;

סליחה, כן;

Sorry, oh;

סליחה, הו;

Sorry.

סליחה.

Yeah I know that I let you down,

כן אני יודע שאכזבתי אותך,

Is it too late to say I'm sorry now?

האם זה מאוחר מידי לומר סליחה עכשיו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה