Top LeaderBoard

יום שני, 25 בינואר 2016

Peter Sarstedt – Boulevard.
פיטר סארסטד – שדרה.





Boulevard,
שדרה,
Lovely café home from home;
קפה נחמד בית מהבית;
Where I spend my afternoon;
היכן שאני מעביר את אחר הצהריים;
Hoping life will touch me soon.
מקווה שהחיים יגעו בי בקרוב.




Boulevard,
שדרה,
I wait till evening shadows fall;
אני מחכה עד שצללי הערב יורדים;
And then pretend to see someone;
ואז מעמיד פנים שאני רואה מישהו;
Across the road to where I run.
מעבר לרחוב אליו אני רץ.




But the boulevard,
אך השדרה,
It knows me well;
היא מכירה אותי היטב;
It feels my sorrow;
היא מרגישה את העצב שלי;
It feels my need.
היא מרגישה את צרכיי.




Yes the boulevard,
כן השדרה,
It understands;
היא מבינה;
Each passing stranger;
כל עובר אורח;
Each change of speed.
כל שינוי במהירות.




Boulevard,
שדרה,
A place where people come and go;
מקום היכן שאנשים באים והולכים;
Where some of us will never show;
היכן שחלק מאיתנו לעולם לא יראו;
How inwardly we seem to grow.
כמה פנימה נראה שאנו גודלים.



Ah but the boulevard,
אה אך השדרה,
It knows me well;
היא מכירה אותי טוב;
It feels my sorrow;
היא מכירה את העצב שלי;
It feels my need.
היא מרגישה את צרכיי.




Yes the boulevard,
כן השדרה,
It understands;
היא מבינה;
Each passing stranger;
כל עובר אורח;
Each change of speed, yes.
כל שינוי במהירות, כן.




Boulevard,
שדרה,
Lovely café home from home;
קפה נחמד בית מהבית;
Where I spend my afternoon;
היכן שאני מעביר את אחר הצהריים;
Hoping life will touch me soon.
מקווה שהחיים יגעו בי בקרוב.




Boulevard.
שדרה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה