Top LeaderBoard

יום שני, 18 בינואר 2016


The Kinks – Lola.

הקינקס – לולה.

 

 

I met her in a club down in old Soho,

פגשתי אותה במועדון בסוהו הישן,

Where you drink champagne;

היכן שאפשר לשתות שמפנייה;

.And it tastes just like Coca Cola, C-O-L-A cola

והטעם הוא ממש כמו קוקה קולה, סי-או-אל-איי קולה.

 
 

She walked up to me and she asked me to dance,

היא באה אליי וביקשה ממני לרקוד,

I asked her her name and in a dark brown voice;

שאלתי אותה לשמה ובקול חום כהה;

She said Lola, L-O-L-A, Lola, Lo- Lo- Lo- Lo Lola.

היא אמרה לולה, אל-או-אל-איי, לולה, לו-לו-לו-לו לולה.

 
 

Well, I'm not the world's most physical guy;

ובכן, איני הבחור הכי חזק בעולם;

But when she squeezed me tight she nearly broke my spine;

אך כשהיא החזיקה אותי חזק היא כמעט שברה לי את חוט השידרה;

Oh my Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

הו לולה שלי, לו-לו-לו-לו לולה.

 
 

Well, I'm not dumb but I can't understand;

ובכן, איני טיפש אך איני מבין;

Why she walked like a woman but talked like a man;

למה היא הלכה כמו אישה אך דיברה כמו גבר;

Oh my Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

הו לולה שלי, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה.

 
 

Well, we drank champagne and danced all night;

ובכן, שתינו שמפנייה ורקדנו כל הלילה;

Under electric candlelight;

מתחת לנר חשמלי;

She picked me up and sat me on her knee;

היא הרימה אותי והושיבה אותי על ברכה;

"?And said, "Dear boy, won't you come home with me

ואמרה, "בחור יקר, אולי תבוא הביתה איתי?"
 

 

Well, I'm not the world's most passionate guy;

ובכן, איני הבחור הכי מלא בתשוקה בעולם;

But when I looked in her eyes well I almost fell for my Lola;

אך כשהסתכלתי בעיניה כמעט התאהבתי בלולה שלי;

Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola;

לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה;

Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה.

 
 

I pushed her away, I walked to the door;

דחפתי אותה, הלכתי לדלת;

I fell to the floor, I got down on my knees;

נפלתי לריצפה, ירדתי על ברכיי;

Then I looked at her and she at me.

אז הסתכלתי עליה והיא עליי.

 
 

That's the way that I want it to stay,

כך אני רוצה שזה יישאר,

And I always want it to be that way for my Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

ואני תמיד רוצה שזה יהיה כך ללולה שלי, לו-לו-לו-לו לולה.

 
 

Girls will be boys and boys will be girls,

בנות יהיו בנים ובנים יהיו בנות,

It's a mixed up muddled up, shook up world;

זה עולם מעורבב מבולבל ומזועזע;  

Except for Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

מלבד לולה, לו-לו-לו-לו לולה.

 

 
Well, I left home just a week before;

ובכן, עזבתי הביתה רק שבוע לפני;

And I'd never ever kissed a woman before;

ומעולם לא נישקתי בחורה;

But Lola smiled and took me by the hand;

אך לולה חייכה ולקחה אותי בידה;

And said, "Dear boy, I'm gonna make you a man."

ואמרה, "בחור יקר, אעשה אותך גבר."
 

 

Well, I'm not the world's most masculine man;

ובכן, איני האיש הכי שרירי בעולם;

But I know what I am and I'm glad I'm a man;

אך אני יודע מה אני ואני שמח שאני גבר;

And so is Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola;

וכך גם לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה;

Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה.

 
 

Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola;

לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה;

Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola;

לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה;

Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola.

לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה.
 

 

Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola, Lo-Lo-Lo-Lo Lola…

לולה, לו-לו-לו-לו לולה, לו-לו-לו-לו לולה...

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה