Top LeaderBoard

יום שני, 21 במרץ 2016


.Johnny Nash – I Can See Clearly Now
ג'וני נאש – אני יכול לראות בבהירות עכשיו.



;I can see clearly now, the rain is gone
אני יכול לראות בבהירות עכשיו, הגשם עבר;

.I can see all obstacles in my way
אני יכול לראות את כל המכשולים בדרכי.

,Gone are the dark clouds that had me blind
חלפו העננים השחורים שעיוורו אותי,

;It’s gonna be a bright, bright
זה יהיה יום בהיר, בהיר;

.Sun-Shiny day
ושימשי.

;Oh it’s gonna be a bright, bright
הו זה יהיה יום בהיר, בהיר;

.Sun-Shiny day
ושימשי.


;I think can make it now, the pain is gone
אני חושב שאני יכול לעשות את זה עכשיו הכאב עבר;

.And all of the bad feelings have disappeared
וכל ההרגשות הרעות נעלמו.

,Here is that rainbow I’ve been prayin’ for
הנה הקשת שלה פיללתי,

;It’s gonna be a bright, bright
זה יהיה יום בהיר, בהיר;

.Sun-Shiny day
ושימשי.


;Look all around, there’s nothin’ but blue skies
הסתכל מסביב, אין כלום מלבד שמיים כחולים;

.Look straight ahead, nothin’ but blue skies
הסתכל ישר, כלום מלבד שמיים כחולים.


;Oh I can see clearly now, the rain is gone
הו אני יכול לראות בבהירות עכשיו, הגשם עבר;

.I can see all obstacles in my way
אני יכול לראות את כל המכשולים בדרכי.
,Gone are the dark clouds that had me blind
חלפו העננים השחורים שעיוורו אותי,

;It’s gonna be a bright, bright
זה יהיה יום בהיר, בהיר;

.Sun-Shiny day
ושימשי.

;Oh what a bright, bright
הו איזה יום בהיר, בהיר;

.Sun-Shiny day
ושימשי.
;It’s gonna be a bright, bright
זה יהיה יום בהיר, בהיר;

.Sun-Shiny day
ושימשי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה