Top LeaderBoard

יום רביעי, 30 במרץ 2016

Jimi Hedrix – Hear My Train A Comin'.

ג'ימי הנדריקס – שומע את הרכבת שלי באה.






 Well I hear my train a comin',

ובכן אני שומע את הרכבת שלי באה,

Hear my;

שומע,

Hear my train a comin'.

שומע את הרכבת שלי באה.




Hey hey hey.

היי היי היי.




Well I wait around the train station,

ובכן אני מחכה מסביב לתחנת הרכבת,

;Waitin' for that train

מחכה לרכבת;

Take me, take me;

שתיקח אותי, שתיקח אותי;

;Take me away

שתיקח אותי הרחק;

From this lonesome town;

מהעיר הבודדה הזו;

Lonesome town.

עיר בודדה.

Too bad you don't love me no more girl,

חבל שאת לא אוהבת אותי עוד נערה,

Too bad your people put me down;

חבל שהעם שלך מדכא אותי;

Hey.

היי.




Tears burnin' me,

דמעות שורפות אותי,

Tears burnin' me in my eye;

דמעות שורפות אותי בעיני;

Way down;

עד;

Way down in my soul;

עד לנשמתי;

Tears burnin' me way down in my heart.

דמעות שורפות אותי בליבי.




Too bad you don't love me no more girl,

חבל שאינך אוהבת אותי עוד נערה,

Too bad you and me had to part;

חבל שאני ואת היינו צריכים להיפרד;

Had to part.

היינו צריכים להיפרד.




Hear my train a comin',

שומע את הרכבת שלי באה,

Hear my train a comin';

שומע את הרכבת שלי באה;
 
Hear my train a comin';

שומע את הרכבת שלי באה;

Hear my train a comin';

 שומע את הרכבת שלי באה.




Well I here my train a comin',

ובכן אני שומע את הרכבת שלי באה,

Here my train a comin'.

שומע את הרכבת שלי באה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה