Top LeaderBoard

יום שישי, 18 במרץ 2016

The Neville Brothers – Bird On A Wire.

האחים נוויל – ציפור על תיל.






Like a bird on the wire, like a drunk in a midnight choir;

כמו ציפור על תיל, כמו שיכור במקהלה של חצות; 

I have tried in my way to be free.

ניסיתי בדרכי להיות חופשי.

Like a fish on a hook, like a knight from some old fashioned book;

כמו דג בחכה, כמו אביר מספר ישן;

I have saved all my ribbons for thee.

שמרתי את כל סרטי הניצחון בשבילך.




If I, been unkind;

אם, הייתי לא נחמד;

I hope that you can just let it, let it go by.

אני מקווה שאת פשוט יכולה לתת, לתת לזה לחלוף.

If I, have been untrue;

אם, הייתי לא אמיתי;

I hope you know it was never to you.

אני מקווה שאת יודעת שזה אף פעם לא היה אלייך.




Like a bird free,

כמו ציפור חופשי,

There's a bird free.

ישנה ציפור חופשייה.




Like a baby, stillborn, like a beast with his horn;

כמו תינוק, שרק נולד, כמו חיה בקרנה;

I have torn everyone who reached out for me.

הסרתי את כל מי שהושיט לי יד.

But I swear by this song and by all that I have done wrong,

אך אני נשבע בשיר הזה ולכל אלה שחטאתי להם,

I will make it all up to thee.

אפצה אותך על הכל.




Don't cry no more, don't cry;

אל תבכי עוד, אל תבכי;

It's completed, oh it's finished;

זה הסתיים, הו זה ניגמר;

It's been faithful.

זה היה אמון.




Like a bird free,

כמו ציפור חופשי,

There's a bird free.

ישנה ציפור חופשייה.

Like a bird free,

כמו ציפור חופשי,

There's a bird free.

ישנה ציפור חופשייה.




Like a bird free,

כמו ציפור חופשי,

There's a bird free.

ישנה ציפור חופשייה.

Like a bird free,

כמו ציפור חופשי,

There's a bird free.

ישנה ציפור חופשייה.




Like a bird (free) on the wire, (free);

כמו ציפור (חופשי) על תיל, (חופשי);

Like a bird, free.

כמו ציפור, חופשי.

Like a bird (free) free…

כמו ציפור (חופשי) חופשי...



עוד על השיר:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה