Top LeaderBoard

יום חמישי, 7 באפריל 2016

.Aaron Neville – Tears On My Pillow

ארון נוויל – דמעות על הכרית שלי.






Oh, oh…

הו, הו...


You don't remember me, but I remember you;

אינך זוכרת אותי, אך אני זוכר אותך;

It was not so long ago, you broke my heart in two.

זה היה לא מזמן, שברת את ליבי לשניים.




Tears on my pillow, pain in my heart, caused by you, you.

דמעות על הכרית שלי, כאב בליבי, שנגרם על ידך, על ידך.




If we could start anew, I wouldn't hesitate;

אם היינו יכולים להתחיל מחדש, לא הייתי מהסס;

I'd gladly take you back, and tempt the hand of fate.

בשמחה אקח אותך בחזרה, ואקח את הסיכון.




Tears on my pillow, pain in my heart, caused by you.

דמעות על הכרית שלי, כאב בליבי, שנגרם על ידך.




Love is not a gadget, and love is not a toy;

אהבה היא לא מכשיר, ואהבה היא לא משחק;

When you find the one you love;

כשאתה מוצא את האחת שאתה אוהב;

She'll fill your heart with joy.

היא תמלא את ליבך בשימחה.




Oh we could start anew, I wouldn't hesitate;

הו נוכל להתחיל מחדש, לא אהסס;

I'd gladly take you back, and tempt the hand of fate.

בשמחה אקח אותך בחזרה, ואקח את הסיכון.




Tears on my pillow, pain in my heart, caused by you, you.

דמעות על הכרית שלי, כאב בליבי, הנגרם על ידך, על ידך.




You you, you;

על ידך על ידך, על ידך;

 Oh, oh You.

הו, הו על ידך.




You don't remember me oh ah,

אינך זוכרת אותי הו אה,

You don't remember me;

אינך זוכרת אותי;

I remember you, like it was just yesterday;

אני זוכר אותך, כאילו זה היה רק אתמול;

I remember you.

אני זוכר אותך.

Don'tcha play me for a fool,

אל תשחקי בי,

Broke my heart in two.

שברת את ליבי לשניים.




Ooo wooo ooo,

הווו אווו אווו,

Ah ah ya ah ah ah.

אה אה יה אה אה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה