Top LeaderBoard

יום רביעי, 13 ביולי 2016

.Dua Lipa – Be The One

דואה ליפה -  להיות האחת.






I see the moon,

אני רואה את הירח,

I see the moon;

אני רואה את הירח;

I see the moon;

אני רואה את הירח;

Oh when you're looking at the Sun.

הו כשאתה מביט בשמש.

Not a fool,

לא טיפשה,

I'm not a fool;

אני לא טיפשה;

Not a fool;

לא טיפשה;

No you're not fooling anyone.

לא אתה לא משטה באף אחד.




Oh but when you're gone,

הוא אך כשאינך,

When you're gone;

כשאינך;

When you're gone;

כשאינך;

Oh baby, all the lights go out.

הו מותק, כל האורות כבים.

Thinking oh that, baby, I was wrong;

חושבת הו שמותק טעיתי;

I was wrong;

טעיתי;

I was wrong;

טעיתי;

Come back to me, baby, we can work this out.

חזור אלי, מותק, נוכל להסתדר.




Oh baby come on, let me get to know you;

הו מותק בוא, תן לי להכיר אותך;

Just another chance so that I can show;

רק עוד הזדמנות שאוכל להראות;

That I won't let you down and run;

שלא אאכזב אותך ואברח;

No I won't let you down and run.

לא לא אאכזב אותך ואברח.

Cause I could be the one,

כי אני יכולה להיות האחת,

I could be the one;

אני יכולה להיות האחת;

I could be the one;

אני יכולה להיות האחת;

I could be the one.

אני יכולה להיות האחת.




I see in blue,

אני רואה בכחול,

I see in blue;

אני רואה בכחול;

I see in blue;

אני רואה בכחול;

Oh when you see everything in red.

הו כשאתה רואה הכל באדום.

And there's nothing that I wouldn't do for you,

ואין שום דבר שלא אעשה בשבילך,

Do for you;

אעשה בשבילך;

Do for you;

אעשה בשבילך;

Oh cause you got inside my head.

הו כי נכנסת לתוך ראשי.




Oh but when you're gone,

הו אך כשאינך,

When you're gone;

כשאינך;

When you're gone;

כשאינך;

Oh baby, all the lights go out.

הו מותק, כל האורות כבים.

Thinking oh that, baby, I was wrong;

חושבת הו שמותק, טעיתי;

I was wrong;

טעיתי;

I was wrong;

טעיתי;

Come back to me, baby, we can work this out.

חזור אלי, מותק, נוכל להסתדר.




Oh baby come on, let me get to know you;

הו מותק בוא, תן לי להכיר אותך;

Just another chance so that I can show;

רק עוד הזדמנות שאוכל להראות;

That I won't let you down and run;

שלא אאכזב אותך ואברח;

No I won't let you down and run.

לא לא אאכזב אותך ואברח.

Cause I could be the one,

כי אני יכולה להיות האחת,

I could be the one.

אני יכולה להיות האחת.




I could be the one,

אני יכולה להיות האחת,

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one.

להיות האחת, להיות האחת.

I could be the one,

אני יכולה להיות האחת,

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

I could be the one.

אני יכולה להיות האחת.

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

I could be the one.

אני יכולה להיות האחת.

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Be the one, be the one;

להיות האחת, להיות האחת;

Will you be mine?

האם תהיה שלי?




Oh baby come on, let me get to know you;

הו מותק בוא, תן לי להכיר אותך;

Just another chance so that I can show;

רק עוד הזדמנות שאוכל להראות;

That I won't let you down and run;

שלא אאכזב אותך ואברח;

No I won't let you down and run.

לא לא אאכזב אותך ואברח.

Cause I could be the one,

כי אני יכולה להיות האחת,

I could be the one;

אני יכולה להיות האחת;

I could be the one.

אני יכולה להיות האחת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה