Top LeaderBoard

יום ראשון, 31 ביולי 2016

Maroon 5 – Sunday Morning.

מארון 5 – ראשון בבוקר.






Yeah.
כן.


Sunday morning, rain is falling;

יום ראשון בבוקר, גשם יורד;

Steal some covers, share some skin.

מושך קצת כיסויים, חושף קצת עור.

Clouds are shrouding us in moments unforgettable,

עננים עוטפים אותנו ברגעים בלתי נשכחים,

You twist to fit the mold that I am in.

את מתקפלת להתאים את עצמך למצב בו אני נמצא.

But things just get so crazy,

אך העניינים נעשים משוגעים,

Living life gets hard to do;

לחיות את החיים נעשה כל כך קשה;

And I would gladly hit the road, get up and go if I knew;

והייתי בשמחה יוצא לדרך, קם והולך אם הייתי יודע;

That someday it would lead me back to you;

שיום אחד זה יוביל אותי בחזרה אלייך;

That someday it would lead me back to you.

שיום אחד זה יוביל אותי בחזרה אלייך.




That may be all I need,

שאולי כל מה שאני צריך,

In darkness she is all I see;

בחשיכה היא כל מה שאני רואה;

Come and rest your bones with me;

בואי והירגעי איתי;

Driving slow on Sunday morning;

נוסעים לאט בראשון בבוקר;

And I never want to leave.

ואף פעם איני רוצה לעזוב.




Fingers trace your every outline,

אצבעות עוברות על קווי המתאר שלך,

Paint a picture with my hands.

מצייר תמונה בידיי.

And back and forth we sway like branches in a storm,

והלוך וחזור אנו מתנועעים כמו ענפים בסערה,

Change the weather still together when it ends.

משנה את מזג האוויר עדיין ביחד שזה ניגמר.




That may be all I need,

שאולי כל מה שאני צריך,

In darkness she is all I see;

בחשיכה היא כל מה שאני רואה;

Come and rest your bones with me;

בואי והירגעי איתי;

Driving slow on Sunday morning;

נוסעים לאט בראשון בבוקר;

And I never want to leave.

ואף פעם איני רוצה לעזוב.




Yeah.

כן.




Oh yeah.

הו כן.

But things just get so crazy living life gets hard to do,

אך העניינים נעשים משוגעים לחיות את החיים נהיה כל כך קשה,

Sunday morning rain is falling and I'm calling out to you.

גשם ראשון בבוקר יורד ואני קורא לך.

Singing someday it'll bring me back to you, yeah;

שר יום אחד זה יוביל אותי בחזרה אלייך, כן;

Find a way to bring myself back home to you.

אמצא דרך להחזיר אותי בחזרה הביתה אליך.




You may not know,

אולי אינך יודעת,

That may be all I need;

שאולי כל מה שאני צריך;

In darkness she is all I see;

בחשיכה היא כל מה שאני רואה;

Come and rest your bones with me;

בואי והירגעי איתי;

Driving slow on Sunday morning, driving slow.

נוסעים לאט בראשון בבוקר, נוסעים לאט.

Yeah yeah oh yeah yeah oh yeah yeah;

כן כן הו כן כן הו כן כן;

Oh yeah yeah oh yeah yeah oh yeah yeah;

הו כן כן הו כן כן הו כן כן;

I'ts a flower in your hair;

זה פרח בשערך;

I'm a flower in your hair;

אני פרח בשערך;

Yeah yeah, yeah yeah oh…

כן כן, כן כן הו...




Get back,

חיזרי,

Get back;

חיזרי;

Get back;

חיזרי;

Get back here;

חיזרי לכאן;

Yeah, yeah, yeah…

כן, כן, כן...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה