Top LeaderBoard

יום שישי, 1 ביולי 2016

Meghan Trainor – Me Too.

מייגן טריינור – אני גם.






Ow!

אווו!




Who's that sexy thang I see over there?

מי הדבר הסקסי הזה שאני רואה שם?

That's me, standin' in the mirror.

זו אני, עומדת במראה.

What's that icy thang hangin' 'round my neck?

מה זה הדבר המדליק הזה שתלוי סביב צווארי?

That's gold, show me some respect (oh ah).

זה זהב, הראה לי קצת כבוד (הו אה).




I thank God every day (uh huh),

אני מודה לאלוהים כל יום (הא אהה),

That I woke up feelin' this way (uh huh).

שקמתי בהרגשה כזו (הא אהה).

And I can't help lovin' myself,

ואיני יכולה שלא לאהוב את עצמי,

And I don't need nobody else, nuh uh.

ואיני צריכה אף אחד אחר, לא לא.




If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too.

הייתי רוצה להיות אני גם.

If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me;

הייתי רוצה להיות אני;

Too.

גם.




I walk in like a dime piece,

אני נכנסת כמו יצירת מופת,

I go straight to VIP;

אני הולכת ישר לוי.איי.פי.

I never pay for my drinks;

אני אף פעם לא משלמת על המשקאות שלי;

My entourage behind me.

הפמליה שלי מאחורי.

My life's a movie, Tom Cruise;

חיי הם סרט, טום קרוז;

So bless me, baby, achoo;

אז ברך אותי, מותק, אצ'ווו;

And even if they tried to;

ואפילו אם הם ינסו;

They can't do it like I do.

הם לא יכולים לעשות את זה כמוני.




I thank God every day (uh huh),

אני מודה לאלוהים כל יום (הא אהה),

That I woke up feelin' this way (uh huh).

שקמתי בהרגשה כזו (אה האא).

And I can't help lovin' myself,

ואיני יכולה שלא לאהוב את עצמי,

And I don't need nobody else, nuh uh.

ואיני צריכה אף אחד אחר, לא לא.




If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too.

הייתי רוצה להיות אני גם.

If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me;

הייתי רוצה להיות אני;

Too.

גם.




Ow!

אווו!

(Turn the bass up)

(הגבר את הבס)

Turn the bass up

הגבר את הבס

Ow!

אווו!

(Turn the bass up)

(הגבר את הבס)

Let's go!

קדימה!




I thank God every day (uh huh),

אני מודה לאלוהים כל יום (אה ההא),

That I woke up feelin' this way (uh huh).

שקמתי בהרגשה כזו (אה האא).

And I can't help lovin' myself,

ואיני יכולה שלא לאהוב את עצמי,

And I don't need nobody else, no uh.

ואיני צריכה אף אחד אחר, לא לא.




If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too.

הייתי רוצה להיות אני גם.

If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too.

הייתי רוצה להיות אני גם.




If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me too.

הייתי רוצה להיות אני גם.

If I was you, I'd wanna be me too;

אם הייתי אתה, הייתי רוצה להיות אתה גם;

I'd wanna be me too;

הייתי רוצה להיות אני גם;

I'd wanna be me;

הייתי רוצה להיות אני;

Too.

גם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה