Top LeaderBoard

יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

Alicia Keys – Hallelujah.

אלישה קיז – הללויה.






There's a hole in my heart I've been hiding,

יש חור בליבי שאני מחביאה,

I've been strong for so long that I'm blind.

הייתי חזקה כל כך הרבה זמן שאני עיוורת.

Is there a place I can go where the lonely river flows,

האם יש מקום אליו אני יכולה ללכת היכן שהנהר הבודד זורם,

Where fear ends and faith begins?

בו הפחד ניגמר ואמונה מתחילה?




Hallelujah, hallelujah, let me in;

הללויה, הללויה, תן לי להיכנס;

I've been praying but I'm paying for my sins.

התפללתי אך אני משלמת על חטאיי.

Won't you give me a sign before I lose my mind,

הלא תיתן לי סימן לפני שאני מאבדת את שפיותי,

Woah, hallelujah, let me in.

אואוו, הללויה, תן לי להיכנס.




Every step makes me think that I'm closer,

כל צעד גורם לי לחשוב שאני קרובה יותר,

But somehow I just never arrive.

אך איך שהוא אני פשוט אף פעם לא מגיעה.

When our hope disappears, please protect me from my tears;

כשתקוותנו נעלמת, אנא גן עלי מדמעותי;

I need you right by my side.

אני צריכה אותך לצידי.




Hallelujah, hallelujah, let me in;

הללויה, הללויה, תן לי להיכנס;

I've been praying but I'm paying for my sins.

התפללתי אך אני משלמת על חטאיי.

Won't you give me a sign before I lose my mind?

הלא תתן לי סימן לפני שאני מאבדת את שפיותי?

Woah, hallelujah, let me in.

אואוו, הללויה, תן לי להיכנס.




Woah, woah, hallelujah;

אואוו, אואוו, הללויה;

Woah, woah, hallelujah.

אואוו, אואוו, הללויה.

All the places I've been,

כל המקומות בהם הייתי,

Please forgive me for my sins;

אנא סלח לי על חטאיי;

Woah, hallelujah, let me in.

אואוו, הללויה, תן לי להיכנס.




Woah, woah, let me in;

אואוו, אואוו, תן לי להיכנס;

Woah, woah, let me in.

אואוו, אואוו, תן לי להיכנס.

Woah, woah;

אואוו, אואוו;

Please forgive me for my sins;

אנא סלח לי על חטאיי;

Woah, hallelujah, let me in.

אואוו, הללויה, תן לי להיכנס.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה