Top LeaderBoard

יום חמישי, 25 באוגוסט 2016

Alicia Keys – If I Ain't Got You.

אלישה קיז – אם אין לי אותך.






Mmmm,

ממממ,

Mmmm ahh;

ממממ אהה;

Mmmm;

ממממ;

Yeah.

כן.




Some people live for the fortune,

יש אנשים שחיים בשביל הממון,

Some people live just for the fame.

יש אנשים שחיים פשוט בשביל התהילה.

Some people live for the power, yeah;

יש אנשים שחיים בשביל הכח, כן;

Some people live just to play the game.

יש אנשים שחיים רק בשביל לשחק את המשחק.




Some people think that the physical things,

יש אנשים שחושבים שדברים חומריים,

Define what's within.

מגדירים מה שבפנים.

And I've been there before but that life's a bore,

והייתי שם בעבר אך החיים האלה הם שיעמום,

So full of the superficial.

כל כך מלא בשטחיות.




Some people want it all,

יש אנשים שרוצים הכל,

But I don't want nothing at all;

אך איני רוצה כלום;

If it ain't you, baby;

אם זה לא אתה, מותק;

If I ain't got you, baby.

אם אין לי אותך, מותק.




Some people want diamond rings,

יש אנשים שרוצים טבעות יהלומים,

Some just want everything.

יש כאלה שפשוט רוצים הכל.

But everything means nothing,

אך הכל לא שווה כלום,

If I ain't got you, yeah.

אם אין לי אותך, כן.




Some people search for a fountain,

יש אנשים שמחפשים מעיין נובע,

That promises forever young.

שמבטיח נעורים לנצח.

You know,

אתם יודעים,

Some people need three dozen roses,

יש אנשים שצריכים שלשה תריסר שושנים;

And that's the only way to prove you love him.

וזו הדרך היחידה להוכיח שאת אוהבת אותו.




Hand me the world on a silver platter,

הגש לי את העולם על מגש של כסף,

And what good would it be?

ומה זה יעזור?

With no one to share,

ללא מישהו לחלוק,

With no one who truly cares for me.

ללא מישהו שבאמת איכפת לו ממני.




Some people want it all,

יש אנשים שרוצים הכל,

But I don't want nothing at all.

אך איני רוצה כלום.

If it ain't you, baby;

אם זה לא אתה, מותק;

If I ain't got you, baby.

אם אין לי אותך, מותק.




Some people want diamond rings,

יש אנשים שרוצים טבעות יהלומים,

Some just want everything.

יש כאלה שפשוט רוצים הכל.

But everything means nothing,

אך הכל לא שווה כלום,

If I ain't got you, you, you.

אם אין לי אותך, אותך, אותך.




Some people want it all,

יש אנשים שרוצים הכל,

But I don't want nothing at all.

אך איני רוצה כלום.

If it ain't you, baby;

אם זה לא אתה, מותק;

If I ain't got you, baby.

אם אין לי אותך, מותק.




Some people want diamond rings,

יש אנשים שרוצים טבעות יהלומים,

Some just want everything.

יש כאלה שפשוט רוצים הכל.

But everything means nothing,

אך הכל לא שווה כלום,

If I ain't got you, ye-ah.

אם אין לי אותך, כ-ן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה