Top LeaderBoard

יום שישי, 26 באוגוסט 2016

Alicia Keys – In Common.

אלישה קיז – במשותף.






Said I'd be gone by five,

אמרתי שאלך בחמש,

But it's sun rise and I'm still in your bed.

אך השמש זורחת ואני עדיין במיטתך.

Goodnight usually means goodbye,

לילה טוב בדרך כלל זה שלום,

Me re-playing memories in my head.

אני משחזרת זיכרונות בראשי.

Look at you, look at you;

הסתכל על עצמך, הסתכל על עצמך;

Look what you made me do;

תראה מה גרמת לי לעשות;

How do you, how do you? Fake `em with every move.

איך אתה, איך אתה? משתנה בכל צעד.

Who are you? Who are you? You look so familiar;

מי אתה, מי אתה? אתה נראה כל כך מוכר;

I know you, I know you, baby, I know the truth.

אני מכירה אותך, אני מכירה אותך, מותק, אני יודעת את האמת.




We got way too much in common,

יש לנו יותר מידי במשותף,

If I'm being honest with you.

אם אני כנה איתך.

We got way too much in common,

יש לנו יותר מידי במשותף,

Since I'm being honest with you.

מאחר שאני כנה איתך.




Who wants to love somebody like me?

מי רוצה לאהוב מישהי כמוני?

You wanna love somebody like me?

אתה רוצה לאהוב מישהי כמוני?

If you could love somebody like me,

אם אתה יכול לאהוב מישהי כמוני,

You must be messed up too.

אתה בטח מתוסבך גם.

Who wants to love somebody like me?

מי רוצה לאהוב מישהי כמוני?

You wanna love somebody like me?

אתה רוצה לאהוב מישהי כמוני?

If you could love somebody like me,

אם אתה יכול לאהוב מישהי כמוני,

You must be messed up too.

אתה בטח מתוסבך גם.




We used to talk 'til midnight,

היינו מדברים עד חצות,

All those days that you stayed at my house.

כל הימים ההם שנשארת בביתי.

We were just passing the time,

סתם העברנו את הזמן,

When we were young and we ain't had no vows.

כשהיינו צעירים ולא היו לנו התחיבויות.

Now, now, now maybe later on, I'll text you and maybe you'll reply;

עכשיו, עכשיו, עכשיו אולי אחר כך, אסמס לך ואולי תענה;

We both know we had no patience together day and night.

שנינו יודעים שלא היה לנו סבלנות ביחד יום ולילה.

Getting high on our supply, yeah, we ain't satisfied;

מתמסטלים על האספקה שלנו, כן, איננו מרוצים;

I could love you all occasions.

יכולתי לאהוב אותך בכל מצב.




We got way too much in common,

יש לנו יותר מידי במשותף,

If I'm being honest with you.

אם אני כנה איתך.

We got way too much in common,

יש לנו יותר מידי במשותף,

Since I'm being honest with you.

מאחר שאני כנה איתך.




Who wants to love somebody like me?

מי רוצה לאהוב מישהי כמוני?

You wanna love somebody like me?

אתה רוצה לאהוב מישהי כמוני?

If you could love somebody like me,

אם אתה יכול לאהוב מישהי כמוני,

You must be messed up too.

אתה בטח מתוסבך גם.

Who wants to love somebody like me?

מי רוצה לאהוב מישהי כמוני?

You wanna love somebody like me?

אתה רוצה לאהוב מישהי כמוני?

If you could love somebody like me,

אם אתה יכול לאהוב מישהי כמוני,

You must be messed up too.

אתה בטח מתוסבך גם.




Messed up too, messed up too;

מתוסבך גם, מתוסבך גם;

Just like you, just like you.

בדיוק כמוך, בדיוק כמוך.

Messed up too, messed up too;

מתוסבך גם, מתוסבך גם;

Just like you, just like you.

בדיוק כמוך, בדיוק כמוך.




We got way too much in common,

יש לנו יותר מידי במשותף,

If I'm being honest with you.

אם אני כנה איתך.

We got way too much in common,

יש לנו יותר מידי במשותף,

Since I'm being honest with you.

מאחר שאני כנה איתך.




Who wants to love somebody like me?

מי רוצה לאהוב מישהי כמוני?

You wanna love somebody like me?

אתה רוצה לאהוב מישהי כמוני?

If you could love somebody like me,

אם אתה יכול לאהוב מישהי כמוני,

You must be messed up too.

אתה בטח מתוסבך גם.

Who wants to love somebody like me?

מי רוצה לאהוב מישהי כמוני?

You wanna love somebody like me?

אתה רוצה לאהוב מישהי כמוני?

If you could love somebody like me,

אם אתה יכול לאהוב מישהי כמוני,

You must be messed up too.

אתה בטח מתוסבך גם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה