Top LeaderBoard

יום שישי, 2 בספטמבר 2016

Of Monsters And Men – Little Talks.

של מפלצות ואנשים -  שיחות קטנות.






Hey!

היי!

Hey!

היי!

Hey!

היי!




I don't like walking around this old and empty house,

איני אוהבת ללכת סביב הבית הישן והריק הזה,

So hold my hand, I'll walk with you my dear.

אז איחזי בידי, אלך איתך יקירתי.

The stairs creak as I sleep, it's keeping me awake;

המדרגות חורקות כשאני ישנה, זה לא נותן לי לישון;

It's the house telling you to close your eyes.

זה הבית שאומר לך לסגור את עינייך.




Some days I can't even trust myself,

יש ימים שאפילו איני יכולה לסמוך על עצמי,

It's killing me to see you this way.

זה הורג אותי לראות אותך כך.




'Cause though the truth may vary,

כי למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה לחוף.




Hey!

היי!

Hey!

היי!

Hey!

היי!




There's an old voice in my head that's holding me back,

יש קול ישן בתוך ראשי שעוצר אותי,

Well tell her that I miss our little talks.

ובכן אימרי לה שאני מתגעגע לשיחותינו הקטנות.

Soon it will all be over and buried with our past,

בקרוב זה יעבור וייקבר עם עברנו,

We used to play outside when we were young;

נהגנו לשחק בחוץ כשהיינו צעירים;

And full of life and full of love.

ומלאים בחיים ומלאים באהבה.




Some days I don't know if I am wrong or right,

יש ימים שאיני יודעת אם אני טועה או צודקת,

Your mind is playing tricks on you, my dear.

ראשך מתעתע בך, יקירתי.




'Cause though the truth may vary,

כי למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה לחוף.




Hey!

היי!

Don't listen to a word I say,

אל תקשיבי לאף מילה שאני אומר,

Hey!

היי!

The screams all sound the same,

כל הצרחות נשמעות אותו דבר,

Hey!

היי!

Though the truth may vary,

למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה לחוף.




You're gone gone gone away,

אתה הולך הולך הולך,

I watched you disappear;

צפיתי בך נעלם;

All that's left is a ghost of you;

כל מה שנשאר זה רוח שלך;

Now we're torn torn torn apart, there's nothing we can do.

עכשיו אנו קרועים קרועים קרועים, אין משהו שאנו יכולים לעשות.

Just let me go we'll meet again soon.

פשוט תן לי ללכת ניפגש שוב בקרוב.

Now wait wait wait for me,

עכשיו חכה חכה חכה לי,

Please hang around;

אנא הישאר בסביבה;

I'll see you when I fall asleep;

אראה אותך כשארדם;

Hey!

היי!




Don't listen to a word I say,

אל תקשיב לאף מילה שאני אומר,

Hey!

היי!

The screams all sound the same,

כל הצרחות נשמעות אותו דבר,

Hey!

היי!

Though the truth may vary,

למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה לחוף.




Don't listen to a word I say,

אל תקשיבי לאף מילה שאני אומר,

Hey!

היי!

The screams all sound the same,

כל הצרחות נשמעות אותו דבר,

Hey!

היי!

Though the truth may vary,

למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה לחוף.




Though the truth may vary,

למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה הביתה.

Though the truth may vary,

למרות שהאמת תהיה שונה,

This ship will carry;

הספינה הזו תישא;

Our bodies safe to shore.

את גופנו בביטחה לחוף.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה