Top LeaderBoard

יום רביעי, 19 באפריל 2017


Sonique – It Feels So Good.
סוניק – זה מרגיש כל כך טוב.



You always make me smile,
אתה תמיד גורם לי לחייך,
When I'm feeling down;
כשאני מרגישה עצובה;
You give me such a vibe;
אתה נותן לי הרגשה כל כך טובה;
It's totally bona fide, mmmm.
זה לגמרי אמיתי, ממממ.
It's not the way you walk,
זה לא איך שאתה הולך,
And it ain't the way you talk;
ולא איך שאתה מדבר;
It ain't the job you got;
זו לא העבודה שלך;
That keeps me satisfied;
ששומרת עליי מאושרת;


Your love it feels so good;
אהבתך מרגישה כל כך טוב;
And that's what takes me high;
וזה מה שלוקח אותי גבוה;
Higher than I've been before;
גבוה יותר ממה שאי פעם הייתי;
Your love it keeps me alive;
אהבתך היא משאירה אותי בחיים;
Thought I should let you know;
חשבתי שכדאי שאומר לך;
That your touch it means so much;
שהמגע שלך חשוב לי כל כך;
When I'm alone at night;
כשאני לבד בלילה;
It's you I'm always thinking of;
זה אתה שעליו אני תמיד חושבת;
Oh oh baby.
הו הו מותק.


Oh, I want you to understand;
הו, אני רוצה שתבין;
How I feel, yeah, deep inside;
איך אני מרגישה, כן, עמוק בפנים;
Oh oh, you make me feel;
הו הו, אתה גורם לי להרגיש;
All I need to feel;
כל מה שאני צריכה להרגיש;
Yes, in my heart.
כן, בליבי.



Your love it feels so good;
אהבתך מרגישה כל כך טוב;
And that's what takes me high;
וזה מה שלוקח אותי גבוה;
Higher than I've been before;
גבוה יותר משאי פעם הייתי;
Your love it keeps me alive;
אהבתך היא שומרת עליי בחיים;
Thought I should let you know;
חשבתי שכדאי שאומר לך;
That your touch it means so much;
שהמגע שלך חשוב לי כל כך;
When I'm alone at night;
כשאני לבד בלילה;
It's you I'm always thinking of;
זה אתה שעליו אני תמיד חושבת;
Oh oh baby.
הו הו מותק.


Your Love It Feels So Good,
אהבתך מרגישה כל כך טוב,
And that's what takes me high;
וזה מה שלוקח אותי גבוה;
Higher than I've been before;
גבוה יותר משאי פעם הייתי;
Your love it keeps me alive;
אהבתך משאירה אותי בחיים;
Thought I should let you know;
חשבתי שכדאי שאומר לך;
That your touch it means so much;
שהמגע שלך חשוב לי כל כך;
When I'm alone at night;
כשאני לבד בלילה;
It's you I'm always thinking of;
זה אתה שעליו אני תמיד חושבת;
Oh oh baby
הו הו מותק.


Your Love It Feels So Good,
אהבתך מרגישה כל כך טוב,
And that's what takes me high;
וזה מה שלוקח אותי גבוה;
Higher than I've been before;
גבוה יותר ממה שאי פעם הייתי;
Your love it keeps me alive;
אהבתך משאירה אותי בחיים;
Thought I should let you know;
חשבתי שכדאי שאומר לך;
That your touch it means so much;
שהמגע שלך חשוב לי כל כך;
When I'm alone at night;
כשאני לבד בלילה;
It's you I'm always thinking of;
זה אתה שעליו אני תמיד חושבת;
Your love it feels so good;
אהבתך מרגישה כל כך טוב;
Oh oh baby…
הו הו מותק...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה