Top LeaderBoard

יום שלישי, 27 ביוני 2017

.Mark Ronson & The Business Intl – Somebody To Love Me

 מארק רונסון והעסקים הבינלאומיים – מישהי שתאהב אותי.





,I don't wanna see you go

איני רוצה לראות אותך הולכת,

I want somebody to love me.

אני רוצה מישהי שתאהב אותי.

Why'd it take so long to know?

למה יקח כל כך הרבה זמן להכיר?

I want somebody to love me, yeah.

אני רוצה מישהי שתאהב אותי, כן.

I want somebody to be nice,

אני רוצה מישהי נחמדה,

See the boy, I once was in my eyes;

שתראה את הילד שפעם הייתי בעיניי;

Nobody's gonna save my life.

אף אחד לא יציל את חיי.




We are wicked men,

אנו אנשים מרושעים,

Looking for our buckles to loosen;

מחפשים לפרוק;

By the count of ten;

בספירה עד עשר;

I wanna see somebody human.

אני רוצה לראות מישהי אנושית.

And I lost what it was, in the teenage dust of a downtown Romeo;

ואיבדתי את מה שזה היה, באבק הנעורים של רומיאו העירוני;

In a couple of weeks, you can tell all the freaks, how you carried my body home.

בתוך כמה שבועות, את יכולה לספר לכל המוזרים, איך גררת את גופי הביתה.




But tonight, I crossed the line;

אך הלילה, חציתי את הגבול;

Dear Mr. Lonely, how much do they know me?

אדון בודד היקר, כמה הם מכירים אותי?

I could find lessons in life,

אני יכול ללמוד לקחים בחיים,

But once you've earned it, you've already burned it.

אך עד שהבנת את זה, כבר הפסדת את זה.




I don't wanna see you go,

איני רוצה לראות אותך הולכת,

I need somebody to love me,

אני צריך מישהי שתאהב אותי,

(Need somebody, oh).

(צריך מישהי, הו).

Why'd it take so long to know?

למה יקח כל כך הרבה זמן להכיר?

I need somebody to love me;

אני צריך מישהי שתאהב אותי;

(Need somebody, oh).

(צריך מישהי, הו).

I want somebody to be nice,

אני רוצה מישהי נחמדה,

See the boy, I once was in my eyes;

שתראה את הילד שפעם הייתי בעיניי;

Nobody's gonna save my life.

אף אחד לא יציל את חיי.




Got my ticket man, and I'm looking for somebody to use it;

יש לי את הכרטיס שלי, ואני מחפש מישהי שתשתמש בזה;

I know we pretend, but one of these days we're gonna lose it.

אני יודע שאנו מעמידים פנים, אך יום אחד נאבד את זה.

And I once left town, when the leaves turn brown;

ופעם עזבתי את העיירה, כשהעלים נהיו חומים;

With a couple of souvenirs;

עם כמה מיזכרות;

She was in my car, when we hit that wall;

היא היתה במכוניתי, כשפגענו בחומה;

Yeah, you could of moved me to tears.

כן, יכולת להביא אותי לכדי דמעות.




But tonight, I crossed the line;

אך הלילה, חציתי את הגבול;

I used to know her, when my house was sober.

הכרתי אותה, כשביתי היה בסדר. 

I could find lessons in life,

אני יכול ללמוד לקחים בחיים,

Over and over, is it really over?

פעם אחר פעם, האם זה באמת ניגמר?




I don't wanna see you go,

איני רוצה לראות אותך הולכת,

I need somebody to love me,

אני צריך מישהי שתאהב אותי,

(Need somebody, oh).

(צריך מישהי, הו).

Why'd it take so long to know?

למה יקח כל כך הרבה זמן להכיר?

I need somebody to love me;

אני צריך מישהי שתאהב אותי;

(Need somebody, oh).

(צריך מישהי, הו).

I want somebody to be nice,

אני רוצה מישהי נחמדה,

See the boy, I once was in my eyes;

שתראה את הילד שפעם הייתי בעיניי;

Nobody's gonna save my life.

אף אחד לא יציל את חיי.




But tonight, I crossed the line;

אך הלילה, חציתי את הגבול;

I used to know her, when my house was sober;

הכרתי אותה, כשביתי היה בסדר;

I could find lessons in life;

אני יכול ללמוד לקחים בחיים;

Over and over, is it really over?

פעם אחר פעם, האם זה באמת ניגמר?




I don't wanna see you go,

איני רוצה לראות אותך הולכת,

I want somebody to love me;

אני רוצה מישהי שתאהב אותי;

(Need somebody, oh).

(צריך מישהי, הו).

Why'd it take so long to know?

למה יקח כל כך הרבה זמן להכיר?

I want somebody to love me;

אני רוצה מישהי שתאהב אותי;

(Need somebody, oh).

(צריך מישהי, הו).

Yeah, I want somebody nice;

כן, אני רוצה מישהי נחמדה;

See the boy, I once was in my eyes.


שתראה את הילד שהייתי פעם בעיניי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה