Top LeaderBoard

יום שלישי, 11 ביולי 2017

George Michael – One More Try.

ג'ורג' מייקל – עוד ניסיון אחד.

  



I've had enough of danger,

נמאס לי מסכנה,

And people on the streets;

ואנשים ברחוב;

I'm looking out for angels;

אני מחפש מלאכיות;

Just trying to find some peace.

פשוט מנסה למצוא קצת שלווה.

Now I think it's time,

אני חושב שהגיע הזמן,

That you let me know;

שתאמרי לי;

So if you love me;

אז אם את אוהבת אותי;

Say you love me;

אימרי שאת אוהבת אותי;

But if you don't just let me go.

אך אם לא פשוט תני לי ללכת.




'Cause teacher,

כי מורה,

There are things that I don't want to learn;

יש דברים שאיני רוצה ללמוד;

And the last one I had;

והאחרון שלמדתי;

Made me cry.

גרם לי לבכות.

So I don't want to learn to,

אז אני לא רוצה ללמוד,

Hold you, touch you;

לאחוז בך, לגעת בך;

Think that you're mine;

לחשוב שאת שלי;

Because it ain't no joy;

כי זה לא כיף;

For an uptown boy;

לבחור עירוני;

Whose teacher has told him goodbye, goodbye, goodbye.

שהמורה שלו אמרה לו שלום, שלום, שלום.




When you were just a stranger,

כשהיית רק זרה,

And I was at your feet;

והייתי לרגלייך;

I didn't feel the danger;

לא הרגשתי את הסכנה;

Now I feel the heat.

עכשיו אני מרגיש את החום.

That look in your eyes,

המבט בעייניך,

Telling me no;

אומר לי לא;

So you think that you love me;

אז את חושבת שאת אוהבת אותי;

Know that you need me;

יודעת שאת צריכה אותי;

I wrote the song, I know it's wrong;

כתבתי את השיר, אני יודע שזה לא נכון;

Just let me go.

פשוט תני לי ללכת.




And teacher,

ומורה,

There are things;

יש דברים;

That I don't want to learn;

שאיני רוצה ללמוד;

Oh the last one I had;

הו האחרון שלמדתי;

Made me cry.

גרם לי לבכות.

So I don't want to learn to,

אז איני רוצה ללמוד,

Hold you, touch you;

לאחוז אותך, לגעת בך;

Think that you're mine;

לחשוב שאת שלי;

Because it ain't no joy;

כי זה לא כיף;

For an uptown boy;

לבחור עירוני;

Whose teacher has told him goodbye, goodbye, goodbye.

שהמורה שלו אמרה לו שלום, שלום, שלום.




So when you say that you need me,

אז כשאת אומרת שאת צריכה אותי,

That you'll never leave me;

שאף פעם לא תעזבי אותי;

I know you're wrong, you're not that strong;

אני יודע שאת טועה, את לא כל כך חזקה;

Let me go.

תני לי ללכת.




And teacher,

ומורה,

There are things;

יש דברים;

That I still have to learn;

שאני עדיין צריך ללמוד;

But the one thing I have is my pride.

אך הדבר היחיד שיש לי זו גאוותי.

Oh so I don't want to learn to`

הו אז איני רוצה ללמוד;

Hold you, touch you;

לאחוז בך, לגעת בך;

Think that you're mine.

לחשוב שאת שלי.

Because there ain't no joy,

כי זה לא כיף,

For an uptown boy;

לבחור עירוני;

Who just isn't willing to try.

שפשוט לא מוכן לנסות.




I'm so cold,

כל כך קר לי,

Inside;

מבפנים;

Maybe just one more try.

אולי רק עוד ניסיון אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה