Top LeaderBoard

יום שני, 6 באוקטובר 2014


Sam Smith – I'm Not The Only One.

סם סמית' – איני היחידי.




You and me, we made a vow;

אני ואת, נשבענו;

For better or for worse.

בטוב וברע.

I can't believe you let me down,

איני מאמין שאיכזבת אותי,

But the proof's in a way it hurts.

אך ההוכחה היא באיך שזה כואב.



For months on end I've had my doubts,

במשך חודשים היו לי חשדות,
 
Denying every tear.

הכחשתי כל דמעה.

I wish this would be over now,

הלוואי שזה היה ניגמר עכשיו,

But I know that I still need you here.

אך אני יודע שאני עדיין צריך אותך.



You say I'm crazy,

את אומרת שאני משוגע,

'Cause you don't think I know what you've done.

כי אינך חושבת שאני יודע מה שעשית.

But when you call me baby,

אך כשאת קוראת לי מותק,

I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.




You've been so unavailable,

היית כל כך רחוקה,

Now, sadly, I know why.

עכשיו, עצוב מאוד, אני יודע למה.

Your heart is unobtainable,

ליבך בלתי ניתן להשגה,

Even though Lord knows you have mine.

אפילו למרות שאלוהים יודע שיש לך את שלי.



You say I'm crazy,

את אומרת שאני משוגע,

'Cause you don't think I know what you've done.

כי אינך חושבת שאני יודע מה שעשית.

But when you call me baby,

אך כשאת קוראת לי מותק,

I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.



I have loved you for many years,

אהבתיך במשך שנים רבות,

Maybe I am just not enough.

אולי אני פשוט לא מספיק.

You've made me realize my deepest fear,

גרמת לי להבין את הפחד הגדול ביותר שלי,

By lying and tearing us up.

כששיקרת וגרמת לנו להיפרד.



You say I'm crazy,

את אומרת שאני משוגע,

'Cause you don't think I know what you've done.

כי אינך חושבת שאני יודע מה שעשית.

But when you call me baby,

אך כשאת קוראת לי מותק,

I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.




You say I'm crazy,

את אומרת שאני משוגע,

'Cause you don't think I know what you've done.

כי אינך חושבת שאני יודע מה שעשית.

But when you call me hazy,

אך כשאת קוראת לי מסטול,
 
I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.

I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.

I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.

And I know, and I know, and I know;

ואני יודע, ואני יודע, ואני יודע;

 And I know, and I know, and I know, know;

ואני יודע, ואני יודע, ואני יודע, יודע;

I know I'm not the only one.

אני יודע שאיני היחידי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה