Top LeaderBoard

יום שבת, 18 בנובמבר 2017

Frank & Nancy Sinatra – Something Stupid.

פרנק וננסי סינטרה – משהו מטופש.






I know I stand in line,

אני יודע שאעמוד בתור,

Until you think you have the time;

עד שתחשבי שיש לך זמן;

To spend an evening with me.

לבלות ערב איתי.

And if we go some place to dance,

ואם נלך לאיזה מקום לרקוד,

I know that there's a chance;

אני יודע שיש סיכוי; 

You won't be leaving with me.

שלא תעזבי איתי.




Then afterwards we drop into a quiet little place,

ואחר כך אנו נכנסים לאיזה מקום שקט וקטן,

And have a drink or two.

ושותים משקה או שניים.

And then I go and spoil it all,

ואז אני הורס הכל,

By saying something stupid

כשאני אומר משהו מטופש

Like, "I love you".

כמו, "אני אוהב אותך".




I can see it in your eyes,

אני רואה את זה בעינייך,

That you despise the same old lies;

שאת מתעבת את אותם השקרים הישנים;

You heard the night before.

ששמעת בלילה הקודם.

And though it's just a line to you,

ולמרות שזה רק משפט בשבילך,

For me it's true;

בשבילי זה אמיתי;

It never seemed so right before.

זה אף פעם לא הרגיש כל כך נכון.




I practice everyday,

אני מתאמן כל יום,

To find some clever lines to say;

למצוא משפטים חכמים לומר;

To make the meaning come true.

לגרום למשמעות להראות.

But then I think I'll wait,

אך אז אני חושב שאחכה,

Until the evening gets late;

עד שהלילה יגיע;

And I'm alone with you.

ואני לבד איתך.




The time is right,

הזמן מתאים,

Your perfume fills my head;

הבושם שלך ממלא את ראשי;

The stars get red;

הכוכבים נהיים אדומים;

And oh, the night's so blue.

והו, הלילה כה כחול.

And then I go and spoil it all,

ואז אני הורס הכל,

By saying something stupid

כשאני אומר משהו מטופש

Like, "I love you".

כמו, "אני אוהב אותך".




The time is right,

הזמן מתאים,

Your perfume fills my head;

הבושם שלך ממלא את ראשי;

The stars get red;

הכוכבים נהיים אדומים;

And oh, the night's so blue.

והו, הלילה כה כחול.

And then I go and spoil it all,

ואז אני הורס הכל,

By saying something stupid

כשאני אומר משהו מטופש

Like, "I love you".

כמו, "אני אוהב אותך".

"I love you",

"אני אוהב אותך",

"I love you";

"אני אוהב אותך";

"I love you".

"אני אוהב אותך".




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה