Top LeaderBoard

יום חמישי, 13 בספטמבר 2012


Jackson 5 - I Want You Back.                                        
חמישיית ג'קסון – אני רוצה אותך בחזרה.



  
Uh-huh huh huh huh,
או-אוו אוו אוו אוו,
Let me tell ya now;
הרשי לי לומר לך;
.Uh-huh
או-אוו.


When I had you to myself,
כשהיה לי אותך,
I didn't want you around;
לא רציתי אותך בסביבה;
Those pretty faces always made you stand out in a crowd.
הפנים היפות ההם תמיד גרמו לך לבלוט בין ההמון.
But someone picked you from the bunch,
אך מישהו לקח אותך מהקהל,
one glance was all it took;
מבט אחד הספיק;
Now it's much too late for me to take a second look.
עכשיו כבר מאוחר בשבילי להסתכל פעם נוספת.

  

Oh baby give me one more chance,
הו בובה תני לי עוד הזדמנות אחת,
.(show you that I love you)
(להראות לך שאני אוהב אותך).
,Won't you please let me
האם לא תתני לי,
.(back in your heart)
(בחזרה לליבך).
Oh darlin' I was blind to let you go,
הו יקירה הייתי עיוור כשנתתי לך ללכת,
.(let you go baby)
(שנתתי לך ללכת בובה).
But now since I see you in his arms,
אך עכשיו מאז שאני רואה אותך בזרועותיו,
.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).
Yes I do now,
כן אני רוצה עכשיו,
.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).
Ooh ooh baby,
הו הו בובה,
.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).
,Ya ya ya ya
כן כן כן כן,
.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).
.Na na na na
נה נה נה נה.


,Tryin' to live without your love
לנסות לחיות בלעדייך אהובה,
Is one long sleepless night;
זה לילה אחד ארוך ללא שינה;
Let me show you girl;
הרשי לי להראות לך נערה;
That I know wrong from right.
שלמדתי לקח.
Every street you walk on,
כל רחוב שעליו את פוסעת,
I leave tearstains on the ground;
אני מזיל כתמי דמעות על הרצפה;
;Following the girl
בעקבי אחר הנערה;
I didn't even want around.
שאפילו לא רציתי בסביבה.
Let me tell you now,
הרשי לי לומר לך,


,Oh darling all I need is one more chance
הו יקירה כל מה שאני צריך היא הזדמנות נוספת,
.(show you that I love you)
(להראות לך שאני אוהב אותך).
Won't you please let me,
הלא תתני לי,
.(back to your heart)
(בחזרה לליבך).
Oh darlin' I was blind to let you go,
הו יקירה הייתי עיוור כשנתתי לך ללכת,
.(let you go baby)
(נתתי לך ללכת בובה).
,But now since I see you in his arms
אך עכשיו כשאני רואה אותך בזרועותיו,


Uh-huh
או-אוו
A buh buh buh buh
אה בוו בוו בוו בוו(*2)
All I want,
כל מה שאני רוצה,
A buh buh buh buh
אה בוו בוו בוו בוו
,All I need
כל מה שאני צריך,
A buh buh buh buh
אה בוו בוו בוו בוו
All I want,
כל שאני רוצה,
A buh buh buh buh
אה בוו בוו בוו בוו
All I need,
כל שאני צריך,


(Jermaine)
(ג'רמיין)
Oh just one more chance,
הו רק עוד הזדמנות אחת,
;to show you that I love you
להראות לך שאני אוהב אותך;
Baby.
בובה.(*6)


.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).



(Jackie)
(ג'קי)
Forget what happened then,
שכחי את מה שקרה אז,
.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).


(Jermaine)
(ג'רמיין)
,Let me live again
תני לי לחיות שוב,


Oh baby I was blind to let you go.
הו בובה הייתי עיוור לתת לך ללכת.
,But now since I see you in his arms
אך עכשיו מאז שאני רואה אותך בזרועותיו,
.(I want you back)
(אני רוצה אותך בחזרה).


(Jackie)
(ג'קי)
Spare me of this cause,
רחמי עלי מהסיבה הזו,


(Jermaine)
(ג'רמיין)
Gimme back what I lost.
תני לי בחזרה את מה שאיבדתי.


Oh baby I need one more chance ha,
הו בובה אני צריך עוד הזדמנות אחת אה,
I tell ya that I love you.
אני אומר לך שאני אוהב אותך.


(Jermaine)
(ג'רמיין)
.baby
בובה.


(Micheal)
(מייקל)
Ohhh))
הוו(*3)


I want you back ha ha ha ha.
אני רוצה אותך בחזרה אה אה אה אה.
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה