Top LeaderBoard

יום רביעי, 20 באוגוסט 2014


Lenny Kravitz – I Belong To You.

לני קרביץ – אני שייך לך.





You are the flame in my heart,

את האש בליבי,

You light my way in the dark;

את מאירה את דרכי בחשיכה;

You are the ultimate star.

את הכוכב האולטימטיבי.

You pick me up from above,

הרמת אותי מלמעלה,

Your unconditional love;

אהבתך ללא התנאים;


Takes me to paradise.
לוקחת אותי לגן עדן.




I belong to you,

אני שייך לך,

And you;

ואת;

You belong to me too.

את שייכת לי גם.

You make my life complete,

את משלימה את חיי,


You make me feel so sweet.
את גורמת לי להרגיש כל כך נפלא.



You make me feel so divine,

את גורמת לי להרגיש אלוהי,

Your soul and mine are entwined;

הנשמה שלך ושלי הם אחד.

Before you I was blind.

לפנייך הייתי עיוור.

But since I've opened my eyes,

אך מאז שפקחתי את עיניי,

And with you there's no disguise;

ואיתך אין הצגות;

So I could open up my mind.

אז יכולתי להיפתח.




I always loved you from the start,

אהבתי אותך מההתחלה,

But I could not figure out;

אך לא האמנתי;

That I had to do it everyday.

שזה יקרה כל יום.

So I put away the fright,

אז אני שם בצד את הפחד,

Now I'm gonna live my life;

עכשיו אחיה את חיי;


Giving you the most in every way.
אתן לך את הכל בכל דרך.



Oh, I belong to you;

הו, אני שייך לך;

And you;

ואת;

You belong to me too.

את שייכת לי גם.

You make my life complete,

את משלימה את חיי,


You make me feel so sweet.
את גורמת לי להרגיש כל כך נפלא.



Oh, I belong to you;

הו, אני שייך לך;

I belong to you;

אני שייך לך;

And you, you;

ואת, את;

You belong to me too.

את שייכת לי גם.

Oh, you make my life complete;

הו, את משלימה את חיי;


You make me feel so sweet.
את גורמת לי להרגיש כל כך נפלא.


Oh oh oh…

הו הו הו...



Oh, I belong to you;

הו, אני שייך לך;

I belong to you;

אני שייך לך;

And you, you;

ואת, את;

You belong to me too.

את שייכת לי גם.

You make my life complete,

את משלימה את חיי,

You make my life complete;

את משלימה את חיי;


You make me feel so sweet.
את גורמת לי להרגיש כל כך נפלא.



Oh, I belong to you;

הו, אני שייך לך;

I belong to you;

אני שייך לך;

And you, and you;

ואת, את;

You belong to me too.

את שייכת לי גם.

You make my life complete,

את משלימה את חיי,

You make my life complete;

את משלימה את חיי;

You make me feel so sweet.

את גורמת לי להרגיש כל כך נפלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה