Top LeaderBoard

יום שני, 2 בפברואר 2015


Michael Kiwanuka – Home Again.
מייקל קיונוקה – בבית שוב.



Home again,
בבית שוב,

Home again;
בבית שוב;

One day I know, I'll feel home again.
יום אחד אני יודע, ארגיש בבית שוב.

Wrong again,
טועה שוב,

Wrong again;
טועה שוב;

One day I know, I'll feel strong again;
יום אחד אני יודע, ארגיש חזק שוב;

Lift my head.
ארים את ראשי.


Many times I've been told,
הרבה פעמים אמרו לי,

All this talk will make you old.
כל הדיבורים האלה יעשו אותך זקן.

So I'll close my eyes,
אז אעצום את עיניי,

Look behind;
אסתכל לאחור;

And moving on;
ואמשיך;

Moving on.
אמשיך.

So I'll close my eyes,
אז אעצום את עיניי,

Look behind;
אסתכל לאחור;

Moving on.
אמשיך.



Lost again,
אבוד שוב,

Lost again;
אבוד שוב;

One day I know our paths will cross again.
יום אחד אני יודע דרכנו יפגשו שוב.



Smile again,
אחייך שוב,

Smile again;
אחייך שוב;

One Day I hope, to make you smile again;
יום אחד אני מקווה, לגרום לך לחייך שוב;

I won't hide.
לא אתחבא.



Many times,
הרבה פעמים,

I've been told;
אמרו לי;

Speak your mind, just be bold.
אמור את שעל ליבך, תהיה אמיץ.

So I'll close my eyes,
אז אעצום את עיניי,

Look behind;
אסתכל לאחור;

Moving on Moving on;
אמשיך אמשיך;

So I'll close my eyes.
אז אעצום את עיניי.



And the tears will clear,
והדמעות ייעלמו,

Then I'll feel no fear;
ואז לא ארגיש שום פחד;

Then I'd feel no way our paths will remain straight.
ואז לא ארגיש בשום פנים שדרכנו לא ייפגשו.



Home again,
בבית שוב,

Home again;
בבית שוב;

One day I know I'll feel home again.
יום אחד אני יודע שארגיש שוב בבית.



Wrong again,
טועה  שוב,

Wrong again.
טועה שוב.

One day I know,
יום אחד אני יודע,

I'll feel strong again;
ארגיש חזק שוב;

Lift my head.
ארים את ראשי.



Many times, I've been told;
הרבה פעמים, אמרו לי;

All this talk can make you old.
כל הדיבורים האלה יעשו אותך זקן.

So I close my eyes, look behind;
אז אעצום את עיניי, אסתכל לאחור;

And moving on;
ואמשיך;

Moving on.
אמשיך.

So I'll close my eyes,
אז אעצום את עיניי,

Look behind;
אסתכל לאחור;

And move on.
 ואמשיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה