Top LeaderBoard

יום ראשון, 20 בדצמבר 2015




Justin Bieber Ft. Ludacris – Baby.

ג'סטין ביבר בהשתתפות לודאקריס – מותק.




Oh Whoa,

הו אוו,

Oh Whoa;

הו אוו;

Oh Whoa.

הו אוו.


You know you love me, I know you care;

את יודעת שאת אוהבת אותי, אני יודע שאיכפת לך;

Just shout whenever, and I'll be there.

רק תקראי בכל זמן, ואהיה .

You are my love, you are my heart;

את אהבתי, את ליבי;

And we will never, ever , ever be apart.

ואנחנו לעולם, לעולם, לעולם לא ניפרד.


Are we an item? Girl, quit playing;

האם אנו פריט? נערה, תפסיקי לשחק;

"We're just friends," what are you saying?

"אנחנו רק ידידים," מה את אומרת?

Said "there's another," and looked right in my eyes;

אמרת "יש מישהו אחר," והסתכלת ישר לתוך עיניי;

My first love broke my heart for the first time.

אהבתי הראשונה שברה את ליבי בפעם הראשונה.


And I was like baby, baby, baby, oh;

ואני פשוט מותק, מותק, מותק הו;

Like baby, baby, baby, no.

פשוט מותק, מותק, מותק, לא.

Like baby, baby, baby, oh;

פשוט מותק, מותק, מותק, הו;

I thought you'd always be mine, mine.

חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי.


Baby, baby, baby, oh;

מותק, מותק, מותק, הו;

Like baby, baby, baby, no.

פשוט מותק, מותק, מותק, לא.

Like baby, baby, baby, oh;

פשוט מותק, מותק, מותק הו;

I thought you'd always be mine, mine.

חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי.


For you, I would have done whatever;

בשבילך, הייתי עושה הכל;

And I just can't believe we ain't together.

ואני פשוט לא יכול להאמין שאיננו ביחד.

And I want to play it cool, but I'm losing you;

ואני רוצה לשחק אותה קשוח, אך אני מאבד אותך;

I'll buy you anything, I'll buy you any ring.

אקנה לך כל דבר, אקנה לך כל טבעת.


And I'm in pieces, baby fix me;

ואני מרוסק לחתיכות, מותק תקני אותי;

And just shake me till you wake me from this bad dream.

ופשוט נערי אותי עד שתעירי אותי מהחלום הרע הזה.

I'm going down, down, down, down;

אני נופל, נופל, נופל, נופל;

And I just can't believe my first love won't be around.

ואני פשוט לא יכול להאמין שאהבתי הראשונה לא תהיה בסביבה.


And I'm like baby, baby, baby, oh;

ואני פשוט מותק, מותק, מותק, הו;

Like baby, baby, baby, no.

פשוט מותק, מותק, מותק, לא.

Like baby, baby, baby, oh;

פשוט מותק, מותק, מותק, הו;

I thought you'd always be mine, mine.

חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי.


Baby, baby, baby, oh;

מותק, מותק, מותק, הו;

Like baby, baby, baby, no.

פשוט מותק, מותק, מותק, לא.

Like baby, baby, baby, oh;

פשוט מותק, מותק, מותק, הו;

I thought you'd always be mine, mine.

חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי.



(Luda)

(לודא)


When I was 13, I had my first love;

כשהייתי בן 13, התאהבתי לראשונה;

There was nobody that compared to my baby;

לא הייתה אף אחת שהשתוותה לנערתי;

And nobody came between us who could ever come above.

ואף אחד לא נכנס בינינו שיכל להיות מעל.

She had me going crazy, oh I was starstruck,

היא עשתה אותי משוגע, הו הייתי מסנוור,

She woke me up daily, don't need no Starbucks.

היא העירה אותי כל יום, לא צריך שום סטארבקס.


She made my heart pound,

היא גרמה לליבי לפעום בחוזקה,

I skip a beat when I see her in the street;

החסרתי פעימה שראיתי אותה ברחוב;

And at school on the playground.

ובבית הספר במגרש המשחקים.

But I really want to see her on the weekend;

אך אני באמת רוצה לראות אותה בסוף השבוע;

She knows she got me dazing 'cause she was so amazing;

היא יודעת שהיא גרמה לי להסתחרר כי היא הייתה כל כך מהממת;

And now my heart is breaking but I just keep on saying;

ועכשיו ליבי נישבר אך אני ממשיך לומר;


Baby, baby, baby, oh;

מותק, מותק, מותק, הו;

Like baby, baby, baby, no.

פשוט מותק, מותק, מותק, לא.

Like baby, baby, baby, oh;

פשוט מותק, מותק, מותק, הו;

I thought you'd always be mine, mine.

חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי.


Baby, baby, baby, oh;

מותק, מותק, מותק, הו;

Like baby, baby, baby, no.

פשוט מותק, מותק, מותק, לא;

Like baby, baby, baby, oh;

פשוט מותק, מותק, מותק, הו;

I thought you'd always be mine, mine.

חשבתי שתמיד תהיי שלי, שלי.


I'm gone,

אני הולך,

(Yeah, yeah, yeah)

(כן, כן, כן)

(Yeah, yeah, yeah)

(כן, כן, כן)

Now I'm all gone;

עכשיו אני הולך;

(Yeah, yeah, yeah)

(כן, כן, כן)

(Yeah, yeah, yeah)

(כן, כן, כן)

Now I'm all gone;

עכשיו אני הולך;

(Yeah, yeah, yeah)

(כן, כן, כן)

(Yeah, yeah, yeah)

(כן, כן, כן)

Now I'm all gone, gone, gone, gone;

עכשיו אני הולך, הולך, הולך, הולך;

I'm gone.

אני הולך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה