Top LeaderBoard

יום חמישי, 12 במאי 2016

Amy Winehouse – Stronger Than Me.

אמי ווינהאוס – חזק ממני.






You should be stronger than me,

אתה צריך להיות חזק ממני,

You been here 7 years longer than me.


אתה פה 7 שנים יותר ממני.

Don't you know you supposed to be the man?


אינך יודע שאתה צריך להיות הגבר?

Not pale in comparison to who you think I am.


לא חיוור בהשוואה למי שאתה חושב שאני.




You always wanna talk it through, I don't care;


אתה תמיד רוצה לדבר על זה, לא איכפת לי;

I always have to comfort you when I'm there.


אני תמיד צריכה לנחם אותך כשאני שם.

But that's what I need you to do, stroke my hair.


אך זה מה שאני צריכה שתעשה, תלטף את שערי.  




'Cause I've forgotten all of young love's joy,


כי שכחתי מהי אהבה,

Feel like a lady and you my lady boy.


מרגישה כמו גברת ואתה הליידי בוי שלי.




You should be stronger than me,


אתה צריך להיות חזק ממני,

But instead you're longer than frozen turkey.


אך במקום לוקח לך יותר זמן מתרנגול הודו קפוא.

Why'd you always put me in control?


למה אתה תמיד שם אותי בשליטה?

All I need is for my man to live up to his role.


כל מה שאני צריכה מהגבר שלי זה שימלא את תפקידו.




Always wanna talk it through, I'm okay;


תמיד רוצה לדבר על זה, אני בסדר;

Always have to comfort you everyday.


תמיד צריכה לנחם אותך כל יום.

But that's what I need you to do, are you gay?


אך זה מה שאני צריכה שתעשה, האם אתה הומו?




'Cause I've forgotten all of young love's joy,


כי שכחתי מה היא אהבה,

Feel like a lady and you my lady boy.


מרגישה כמו גברת ואתה הליידי בוי שלי.




He said, "The respect I made you earn;


הוא אמר, "הכבוד שגרמתי לך לרכוש;

Thought you had so many lessons to learn."


חשבתי שיש לך כל כך הרבה לקחים ללמוד."

I said, "You don't know what love is, get a grip;


אמרתי, "אינך יודע מה זאת אהבה, תירגע;

Sound as if you're reading from some other tired script."


נשמע כאילו אתה מקריא מתסריט כתוב של מישהו אחר."




I'm not gonna meet your mother anytime,


לא אפגוש את אימך כל פעם,

I just wanna grip your body over mine.


אני רק רוצה לתפוס את גופך על שלי.

Please tell me why you think that's a crime.


בבקשה אמור לי למה אתה חושב שזה פשע.




I've forgotten all of young love's joy,


שכחתי מה היא אהבה,

Feel like a lady and you my lady boy.


מרגישה כמו גברת ואתה הליידי בוי שלי.




You should be stronger than me,


אתה צריך להיות חזק ממני,

You should be stronger than me.


אתה צריך להיות חזק ממני.

You should be stronger than me,


אתה צריך להיות חזק ממני,

You should be stronger than me.


אתה צריך להיות חזק ממני.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה