Top LeaderBoard

יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

 .DAMIAN MARLEY FT. STEPHEN MARLEY - MEDICATION

דמיאן מארלי בהשתתפות סטפן מארלי - תרופה.







,Medication

תרופה,

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה; 

;Just be patient

רק חכי;

;I'm like a patient trying to find

אני כמו חולה המנסה למצוא;

;Levitation

ריחוף;

;Run your fingers down my spine

העבירי את אצבעותיך בגבי; 

;Elevation

התעלות;

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

.Hey

היי.





,Such a short way up and such a long way down

דרך כל כך קצרה למעלה ודרך כל כך ארוכה למטה,

;Chalice it a bubble like we deh a Ray Town

שים את זה בבאנג כמו שעשינו בעיר ההומה;

;Di way yuh sup'n nuff it haffi way by pound

הדרך לדעת שהיא מספיקה היא שהיא נשקלת בקילו;

;Inna fields of marijuana that is my playground

בתוך שדות של מריחואנה זה מגרש המשחקים שלי;

.I love you, Mary Jane

אני אוהב אותך מרי ג'יין.





,You're the prettiest of flowers

את היפה בין הפרחים,

;Girl, me can't complain

נערה, אני לא יכול להתלונן;

.When I'm with you, I feel so high, I rise above the rain

כשאני איתך, אני מרגיש כל כך למעלה, אני עולה מעל לגשם.

;And you no do people damage, like that bitch cocaine, no

ואינך עושה נזק לאנשים, כמו הקוקאין הכלבה, לא;

.And if them lonely, feeling only pain

ואם הם בודדים, מרגישים רק כאב.

;Cause, your DNA is of the highest strain'

כי, הדי אן איי שלך הוא מהאיכות הכי גבוהה;

;Your effect is so potent, it's so insane

ההשפעה שלך כל כך חזקה, זה לא נורמלי;

.You so gummy and sticky like a plasticine

את כל כך צמיגית ודביקה כמו פלסטלינה.

;When me grind out your body, only stems remain

כשאני טוחן את גופך, רק גבעולים נשארים;

;And to love you is so risky, I might get detained

ולאהוב אותך כל כך מסוכן, אני יכול להיעצר;

;You always keep me flying on the highest plane

את תמיד גורמת לי לעוף על המטוס הגבוה ביותר;

;And anybody know, will always proclaim

וכל אחד שיודע, תמיד יאמר;





,Medication

תרופה,

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

;Just be patient

רק חכי;

;I'm like a patient trying to find

אני כמו חולה המנסה למצוא;

;Levitation

ריחוף;

;Run your fingers down my spine

העבירי את אצבעותיך בגבי;

;Elevation

התעלות;

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

.Hey

היי.





;Your leaves of green, your purples and blues

עליך הירוקים, הסגולים והכחולים;

;Has cured little kids, an old women too

ריפאו ילדים קטנים, ונשים מבוגרות גם;

;And I say to myself, what a wonderful herb

ואני אומר לעצמי, איזה צמח מרפא נפלא;

.And I say to myself, what a wonderful herb

ואני אומר לעצמי, איזה צמח מרפא נפלא.





;Look how Babylon so duppy, dem fight you fi years

תראה איך בבל כל כך רשעים, הם נלחמים בך במשך שנים;

.Fi your love whole heap a man serve years

בשביל אהבתך השלמה אדם מרצה שנים.

;Babylon so duppy, dem fight you fi years

בבל כל כך רשעים, הם נלחמים בך במשך שנים;

.And now the whole a dem a buy shares

ועכשיו הם כולם קונים מניות.

;You should be a celebrity, amongst any tree

את צריכה להיות סלבריטי, בין העצים;

;Across the seven seas, for your energy

בין שבע הימים, בשביל האנרגיה שלך;

;But you're an enemy, catching felonies

אך את אויבת, מביאה הרשעות;

.Of the remedies in your recipes, whoa

בשביל התרופות במתכונים שלך, אווו.




,Medication

תרופה,

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

;Just be patient

רק חכי;

;I'm like a patient trying to find

אני כמו חולה המנסה למצוא;

;Levitation

ריחוף;

;Run your fingers down my spine

העבירי את אצבעותיך בגבי;

;Elevation

התעלות;

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

.Hey

היי.




;Ask me how you feel, splendid indeed

שאל אותי איך אתה מרגיש, נהדר;

;With a likkle bit a black splendid weed

עם קצת גראס שחור מדהים;

;A purest grow indoors, not a stick nor seed

 גידול טהור בבית, ללא תוספות;

.And she never force ripe, it was a real slow speed

והיא אף פעם לא ממהרת, זה היה בקצב איטי באמת.

;No fertilizer, natural baby feed

ללא מזרזי גידול, מזון תינוקות טבעי;

;No cross pollination, she's a real pure breed

לא הכלאה, היא באמת גידול טהור;

;Cultivated in love and she's not grown for greed

גודלה באהבה והיא לא גודלה למען תאוות בצע;

.She's everything I want and also all I need

היא כל מה שאני רוצה וגם כל מה שאני צריך.




,Medication

תרופה,

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

;Just be patient

רק חכה;

;I'm like a patient trying to find

אני כמו חולה המנסה למצוא;

;Levitation

ריחוף;

;Run your fingers down my spine

העבירי את אצבעותיך בגבי;

;Elevation

התעלות;

;Your medication makes me high

התרופה שלך מעלה אותי גבוה;

.Hey

היי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה