Top LeaderBoard

יום ראשון, 15 במאי 2022

 Nikka Costa - Out Here On My Own

ניקה קוסטה - פה בחוץ לבדי.

 

 


 

,Sometimes I wonder where I've been

לפעמים אני תוהה איפה הייתי,

;Who I am, do I fit in

מי אני, האם אני מתאימה;

;Make belivin' is hard alone

להאמין קשה לבד;

.Out here on my own

פה בחוץ לבדי.

 

 

 

,We're always provin' who we are

אנו תמיד מוכיחים מי אנחנו,

;Always reachin' for that risin' star

תמיד מחפשים את הכוכב העולה;

;To guide me far and shine me home

להוביל אותי רחוק ולהאיר לי הביתה;

.Out here on my own

פה בחוץ לבדי.

 

 

 

,When I'm down and feelin' blue

כשאני למטה ומרגישה עצובה,

;I close my eyes so I can be with you

אני עוצמת את עיניי שאוכל להיות איתך;

;Oh baby, be strong for me

הו מותק, תהיה חזק בשבילי;

;Baby, belong to me

מותק, תהיה שייך לי;

.Help me through, help me need you

עזור לי להמשיך, עזור לי צריכה אותך.

 

 

 

,Until the morning sun appears

עד הבוקר השמש מופיעה,

;Making light of all my fears

מאירה את כל פחדיי;

;I dry the tears I never shown

אני מייבשת את הדמעות שאיני מראה;

.Out here on my own

פה בחוץ לבדי.

 

 

 

,But when I'm down and feelin' blue

אך כשאני למטה ומרגישה עצובה,

;I close my eyes so I can be with you

אני עוצמת את עיניי שאוכל להיות איתך;

;Oh baby, be strong for me

הו מותק, תהיה חזק בשבילי;

;Baby, belong to me

מותק, תהיה שייך לי;

.Help me through, help me need you

עזור לי להמשיך, עזור לי צריכה אותך.

 

 

 

,Sometimes I wonder where I've been


לפעמים אני תוהה איפה הייתי,


;Who I am, do I fit in


מי אני, האם אני מתאימה;


;I may not win, but I can be strong


אולי לא אנצח, אך אני יכולה להיות חזקה;


,Out here on my own


פה בחוץ לבדי,


Out here on my own


פה בחוץ לבדי.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה