Top LeaderBoard

יום רביעי, 1 בפברואר 2012


Bob Marley: She's Gone

בוב מרלי: היא עזבה.                                                                       




.My woman is gone, my woman is gone
האישה שלי עזבה, האישה שלי עזבה.

;She had left me a note, hanging on my door
היא השאירה לי פתק, תלוי על דלתי;

she say she couldn't take it she couldn't
.take any more
היא אמרה שהיא לא יכלה לשאת את זה, היא לא יכלה לשאת יותר.

;the pressure around me, just couldn't see
הרגשת תעוקה, לא יכולה לראות;

.she felt like a prisoner, who needs to be free
היא הרגישה כאסיר שרוצה להשתחרר.

;fools have tried, wisemen have failed
שוטים ניסו, חכמים כשלו;

oh listen to me honey, life could never be
.another jail
תקשיבי לי מותק, אסור שהחיים יהפכו לכלא.

;still we know now, we'll never see smoke without fire
עדיין, אין עשן בלי אש;

.and everyone you see, has a heart desire
ולכל מי שאתה רואה, יש לב מלא בתשוקה.




.She's gone, she's gone, she's gone, she's gone
היא עזבה, היא עזבה, היא עזבה, היא עזבה.

,oh mocking bird have you ever heard
הו ציפור השיר האם אי פעם שמעת,

.words that i never heard
מילים שמעולם לא שמעתי.
(*2)



;She made thru the exit, she just couldn't take it
היא הצליחה לברוח, היא פשוט לא יכלה לא לשאת את זה;

.she made thru the exit, she just couldn't make it
היא הצליחה לברוח, היא פשוט לא יכלה לשאת את זה.

;oh my children, if you see me crying
הו ילדיי, אם תראו אותי בוכה;

.my woman is gone
כי האישה שלי עזבה.

if you see me, if you see me, if you see me, if you
.see me crying
אם תראו אותי, אם תראו אותי...בוכה.
(*2)



!She's gone, she's gone, she's gone yeah
היא עזבה, היא עזבה, היא עזבה, היא עזבה!

,oh mocking bird have you ever heard
הו ציפור השיר האם אי פעם שמעת,

.words that i never heard
מילים שאף פעם לא שמעתי.
(*2)



קנה חולצה זו מאת אלונסו
49 ש"ח כולל משלוח
(שלח שם וכתובת ל alonsojl685@gmail.com
תשלום בכפתור "תרום" למעלה)










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה